۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۳۶۶۵۲
سردار جعفری:

استعفای حریری در ریاض بنا به سفارش صهیونیست‌ها و عربستانی‌ها است

فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به ادعای مسؤولان آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستان، گفت: اصلا ما امکان انتقال موشک به آنجا را نداریم.
سردار جعفری سردار سرلشکر جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، سردار سرلشکر عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز یکشنبه (14 آبان ماه) در حاشیه مراسم ختم پدر سردار قاسم سلیمانی که در مصلای تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که درباره ادعای مسؤولان آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستان چه نظری دارید؟ اظهار کرد: ترامپ حرف‌های غلط، بی اساس و دروغ زیاد زده و این مورد هم از این دست حرف‌ها است.

وی ادامه داد: اصلا ما امکان انتقال موشک به آنجا را نداریم و موشک‌ها برای خودشان است. ترامپ به ایران تهمت‌های زیادی زده است. این موشک برای کشور یمن است که برد آن را زیاد کر‌ده‌اند و از این طریق انتقام خون شهدای مظلوم یمن را گر‌فته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وقتی استعفای حریری در ریاض انجام می‌شود یعنی این کار بنا به سفارش صهیونیست‌ها و عربستانی‌ها است و چنین کاری را کرده تا بتواند خدای نکرده لبنان را بهم بریزد./816/۲۰۲/ح

 

ارسال نظرات