۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۳۶۰۲۶
نمایشگاه مطبوعات؛

سردار محسن شیخی: تقویت صنایع موشکی و دفاعی اهرم لازمی برای کشور است

محسن‌‌‌شیخی با اشاره به بومی بودن صنایع موشکی ایران گفت: ما ضربه زیادی از هشت سال جنگ دیده ایم و عزیزترین کسان خود را از دست داده ایم و اگر قرار باشد جنگی صورت گیرد جمهوری اسلامی از مخالفان خواهد بود.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در پنجمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در پنجمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

سردار علی اصغر محسن شیخی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با اهمیت حمایت از صنایع دفاعی و موشکی در برهه حساس کنونی کشور اظهار داشت: ما صنایع موشکی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می دانیم.

رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران افزود: موفقیت های ما در عرصه صنایع موشکی ناشی از همت رزمندگان بوده است .

وی با بیان این که صنایع موشکی ما برای نجنگیدن است، خاطرنشان کرد: ما ضربه زیادی از هشت سال جنگ دیده ایم و عزیزترین کسان خود را از دست داده ایم و اگر قرار باشد جنگی صورت گیرد جمهوری اسلامی از مخالفان جنگ خواهد بود.

سردار محسن‌شیخی افزود: تقویت صنایع موشکی و دفاعی اهرم لازمی برای نجنگیدن است تا کسی جرأت تعرض به ما را نداشته باشد و ما را دوباره به صورت نا خواسته وارد جنگ نکند.

وی با بیان این که حمله صدام به ایران به خاطر احساس ضعفی بود که در ما داشت، خاطرنشان کرد: اگر امروز هم دشمن تا کنون به خود جازه تجاوز و حمله به کشور را نداده است به خاطر همین دستاوردهای موشکی ما است بنابراین حمایت از این صنایع به خاطر نجنگیدن است./۸۴۳/۲۰۱/ح

ارسال نظرات