۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۳۵۸۷۶
معاون امور طلاب استان خوزستان:

طرح کفیل ویژه مبلغان و روحانیان مجددا برقرار شد

معاون امور طلاب استان خوزستان با بیان اینکه شرط اصلی اقدام در طرح کفیل دوره جدید داشتن برگ سبز است، گفت: استفاده مبلغان و اساتید از طرح دریافت کارت پایان خدمت، موسوم به طرح کفیل مجدد ممکن شده است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه استفاده مبلغان و اساتید محترم از طرح دریافت کارت پایان خدمت، موسوم به طرح کفیل مجدد ممکن شده است، اظهار داشت: شرط اصلی اقدام در طرح کفیل دوره جدید داشتن برگ سبز (دوره آموزشی کفایتی بسیج) است و برای افراد فاقد برگ سبز پرونده تشکیل نمی شود.

معاون امور طلاب استان خوزستان ابراز داشت: طلابی که پس از اتمام سطح یک (اتمام شفاهی و کتبی پایه 6) آغاز به تبلیغ یا تدریس کرده اند؛ چنانچه سوابق تدریس و تبلیغ  آنها 4 سال و از سال 92 به ماقبل است، با استفاده از طرح کفیل می توانند برای گرفتن کارت پایان خدمت اقدام کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طلاب با ارائه مدارک و سوابق به معاونت امور طلاب استان خوزستان (تماس با شماره 99 ـ 06135547897، داخلی 108،) و همچنین امور طلاب ستاد واقع در قم جنب مجتمع یاوران مهدی (عج) (تماس با شماره 02537255890، داخلی 498،) تماس حاصل کنند، افزود: طلاب توجه کنند که فقط سوابق تبلیغی که پس از تاریخ اتمام سطح یک انجام شده، پذیرفته می شود؛ همچنین طلابی که تاریخ اتمام سطح یک ایشان پس از تاریخ 1389/01/01 مشمول طرح نخواهند شد.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به اینکه سوابق تبلیغی پس از تاریخ 1393/01/01 محاسبه نمی شود، بیان کرد: سوابق تبلیغی باید در مقاطع مستمر و کمتر از سه ماه نباشد که در این باره سوابق تبلیغی ماه محرم و صفر و ایام تبلیغی چون مستمر کمتر سه ماه هستند، پذیرفته نمی شود.

وی با بیان اینکه نامه تأیید سوابق تبلیغی باید از سوی بالاترین رده سازمان در کشور خطاب به معاونت امور طلاب کشور یا مدیریت استان صادر شود، عنوان داشت: سوابق تدریس اساتید فقط پس از تاریخ دریافت حکم تدریس لحاظ می شود و روزهای تدریس بدون حکم محاسبه نخواهد شد.

معاون امور طلاب استان خوزستان با اشاره به اینکه مجموعه سابقه طرح کفیل را می توان از بیش از یک سازمان و نهاد دریافت کرد، ادامه داد: تاریخ حضور در دو سازمان نباید همسان باشد و طلاب خوزستانی که قصد استفاده از طرح کفیل را دارند، حتما در دوره آموزش کفایتی نام نویسی کنند./9456/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
چرا از سال ۹۲به بعد اجرا نمی شود من این امید آمده بودم به تبلیغ دیگر در طرح هجرت پیر شدم این کجاش عدالت جمع کنید این دروغ هایتان را دیگر طلبه ها سرکار نزارید خجالت هم خوب چیزی است
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
این انصافه که هر بار امتیازی میاد طلبه های قبل از فلان تاریخ میتونن استفاده کنن ...قانون میزارید خوبه ولی خدایی چه فرقی بین من که بعد معمم شدنم تا حالا تبلیغ بودم با اون کسی که قبلا رفته تبلغ هست ...
چرا قانونا همش به نفع یه عده باید باشه وفرا گیر نیست تو این اوضا که هم مارو مقصر همه چی میدونن وخدایی دستمون از همه جا قطعه دیگه شما هم نمک به زخم ما نپاشید لطفا ....
1
0