۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۳۵۷۵۲
رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران خبر داد؛

شمخانی؛ سخنران ويژه مراسم ۱۳ آبان تهران

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران با بيان اينكه لازم است در اين ايام همه با نقشه‌هاي دشمن خبيث بیشتر آشنا شوند، گفت: طي جلسه امروز مقرر شد دبیر شورای عالی امنیت ملی سخنران مراسم ۱۳ آبان امسال در تهران باشد.
شمخانی

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران پيش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا، با بيان اينكه تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور روز ۱۳ آبان از ساعت ۹:۳۰ صبح در استان تهران برگزار می شود گفت: پیش بینی های لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اين روز انجام شده است و بي شك مردم در اين روز پاسخ محكمي به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهند داد.

وي تهدیدات ترامپ را بسیار مسخره خواند و گفت: امروز دنیا ترامپ را دیوانه زنجیری می داند که آمریکا را رو به فروپاشی برده است، امروز ابهت پوشالی امریکا شکسته شده و دیگر کشورها از آمریکا تبعیت نمی کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برجام تصريح كرد: آن چه در اين خصوص اتفاق افتاده این است که این مذاکرات بنا بر مصالحی انجام شد اما متأسفانه در برخی از جزئیات نظر رهبری عملی نشد که قطعاً برخی از مسؤولين باید پاسخگو باشند.

وی مساله موشکی ایران، حقوق بشر، معرفی سپاه به عنوان تروریست و دیگر موارد را بهانه تراشی های آمریکا دانست و گفت: باید با مقاومت در برابر زورگویی های استكبار، توطئه ها را خنثی کرد، امروز توهین به سپاه خشم ملت ایران و دیگر ملل آزادیخواه جهان علیه آمریکا را بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام محمودي افزود: سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ علیه ملت ایران، در روزهای اخیر، خشم مردم مبارز و شجاع کشورمان را بر انگیخته و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب می‌کند و پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را خواهند داد.

وي با اشاره به تجمع روز ۱۳ آبان در شهر تهران اعلام كرد: اين مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع درخیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح اجرا مي شود.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران در پايان خبر داد: امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان و تجمع كنندگان تهراني سخنرانی خواهد کرد./804/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات