۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۳۲۶۹۴
امام جمعه هیرمند:

انقلاب اسلامی دست آمریکا را از ایران و‌ منطقه کوتاه کرده است

امام جمعه هیرمند گفت: دلیل اظهارات کینه‌توزانه و توهین آمیز رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران ضرباتی است که از سوی نظام ما خورده چرا که انقلاب اسلامی دست آمریکا را از ایران و‌ منطقه کوتاه کرده است.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند

حجت الاسلام ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با بیان اینکه ترامپ در حدی نیست که ایران را تهدید کند گفت: دلیل اظهارات کینه‌توزانه و توهین آمیز رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران ضرباتی است که از سوی نظام ما خورده چرا که انقلاب اسلامی دست آمریکا را از ایران و‌ منطقه کوتاه کرده است.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی استکبار جهانی شکست انقلاب است خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از انقلاب فتنه‌انگیزی زیادی در کشور ما بوجود آورده است؛ از تهدیدات و تحریم‌ها گرفته تا توطئه در داخل و خارج از کشور؛ چرا که هدف آن‌ها بازگشت ایران به دوران ذلّت‌بار قبل از انقلاب است.

حجت الاسلام گزمه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در برابر جبهه استکبار ایستاده اذعان داشت: قطعأ انقلاب اسلامی ذلّت‌ها را تبدیل به عزت می‌کند و ما را از بند بندگی آزاد نموده چرا که با درایت رهبری و هوشیاری مردم تاکنون آمریکا به اهداف پلید خود نرسیده است.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی و در اوج عزت به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه داده و در مقابل رییس جمهور آمریکا عصبانی شده و به ایران توهین می‌کند.

امام جمعه هیرمند تأکید کرد: این اظهارات و لفاظی‌های خصمانه و سخیف رییس جمهور امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نشان از ضعف و درماندگی آن‌هاست.

حجت الاسلام‌ گزمه با تأکید بر اینکه سپاه، مدافع ارزش‌های انقلاب و ‌نظام است عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی است که برای روزهای سخت ساخته شده و اگر این فرزندان انقلاب نبودند قطعأ ایران در جبهه مقاومت شکست می‌خورد.

وی در پایان تصریح کرد: امروزه با وجود نیروهای سپاه و مدافعان حرم شهرهای وسیعی از عراق و سوریه از دست داعش آزاد شده است./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات