۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۳۱۲۲۷
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

گرایش به مکتب اهل بیت در جهان رو به گسترش است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر اینکه گرایش جهان به سمت مکتب اهل بیت(ع) در حال رشد است، گفت: در حال حاضر روند گرایش به مکتب اهل بیت(ع) در جهان رو به گسترش است.
حجت الاسلام تویسرکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، شب گذشته در بیت الزهرا(س) گفت: قرآن کتاب اعتقادات، گرایشات، اخلاق و رفتار ما مسلمانان است.

وی افزود: ما باید همه امور خودمان را براساس آیات قرآن تنظیم کنیم چرا که اگر ما این خط و مشی را از قرآن دریافت نکنیم گرفتار اوهام و خیالات خواهیم شد.

حجت الاسلام تویسرکانی با استناد به آیات الهی، ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: خدا شما را مورد امتحان قرار می‌دهد تا انسان طیب را از خبیث جدا شود؛ مهمترین رسالت اهل بیت(ع) هدایت مردم به سوی پاکی‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر اینکه گرایش جهان به سمت مکتب اهل بیت(ع) در حال رشد است، اظهار داشت: در حال حاضر ما شاهد رشد گرایش جهانی به مکتب اهل بیت(ع) هستیم امروز مراسم شیرخوارگان حسینی به یک گفتمان جهانی تبدیل شده به طوری که در نخستین جمعه ماه محرم دنیا شاهد برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در بیش از صد کشور جهان است.

وی ادامه داد: امروز دنیای ظلم و ستم از گسترش و گرایش مردم به مکتب اهل بیت(ع) وحشت زده شده بر همین اساس اقداماتی انجام می‌دهد تا مانع این رشد شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه حقیقت قرآن اهل بیت(ع) است، گفت: وهابیت مولود متمسکین به قرآن و رها کنندگان مفسران حقیقی آن یعنی اهل بیت(ع) است. آیه تطهیر سند حقانیت ما شیعیان و رسالت آنان برای نجات بشر را از آلودگی و رجس است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه جامعه کبیره تفسیر آیات الهی است، تصریح کرد: همه بغض و کینه دشمنان از امام هادی(ع) به خاطر جامعه کبیره است.

وی با اشاره به اینکه پرچمداران حیات طیبه اهل بیت(ع) هستند، گفت: مهمترین ماموریت اهل بیت(ع) رساندن بشر به حیات طیبه است./807/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات