۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۳۰۹۵۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغ، عاملی مؤثر در تقویت معنویت و ارتقای اخلاق است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تبلیغ را عاملی مؤثر در جهت تقویت معنویت و ارتقای اخلاق عنوان کرد و گفت: برای فعالیت تبلیغی مؤثر و به موقع مبلغان باید زمینه حضور آنان فراهم شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعزام مبلغ در اولویت برنامه های تبلیغات اسلامی لرستان قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت حضور فعال مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان افزود: وجود و گسترش آسیب های اجتماعی ضرورت حضور مبلغان در عرصه تبلیغ را دو چندان می کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس آموزش و پرورش مبلغان خواهر و برادر نیز به این مدارس اعزام شده است و این اعزام با همکاری سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و آموزش و پرورش صورت می گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: هدف از اعزام و حضور مبلغان تبیین و ترویج ارزشها در جامعه و تقویت فرهنگی دینی و معنوی در نهادهای آموزشی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی با حضور مبلغان در مدارس اظهار داشت: برگزاری این گفتمان ها اقدامی مؤثر در جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی دانش آموزان و بصیرت بخشی است.

وی با اشاره به تلاش مبلغان در جهت بصیرت بخشی و مقابله با توطئه های فرهنگی خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت تبلیغی مبلغان مقابله با هجمه ها و آسیب های فرهنگی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته بیش از دو هزار گفتمان دینی در مدارس آموزش و پرورش برگزار شده است.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: در جهت بصیرت بخشی و مصون سازی جوانان ونوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی افزون بر نهادهای آموزشی و فعالیت تبلیغی مبلغان کانون خانواده نیز باید هوشیار باشند./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات