۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۲۹۹۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ثمره عزاداری برای اهل بیت حرکت در مسیر کمال است

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت هستیم، باید در عمل ادامه دهنده راه شهدای کربلا باشیم.
حجت الاسلام حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌ الاسلام‌ حسن کاملی فر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع اهالی روستای خضرلو شهرستان عجب شیر با گرامیداشت ایام عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مکتب حسینی الهام گرفتند و به سعادت ابدی دست یافتند.

وی با اشاره به این‌که شهدای مدافع حرم نیز با تأسی از آموزه‌های اهل بیت و ادامه راه شهدای دفاع مقدس به حفظ و حراست از حریم ولایت پرداختند، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت هستیم، باید در عمل ادامه دهنده راه شهدای کربلا باشیم، در حقیقت ثمره عزاداری برای اهل بیت بایستی حرکت در مسیر کمال باشد.

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان اینکه شهدا با از جان گذشتگی و رشادت، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین توطئه‌های فرهنگی دشمنان فراموشی مفاهیمی چون جهاد، ایثار، شهادت و عاشورا در جوامع اسلامی و شیعی است.

وی با اشاره به این‌که شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مانند شهدای کربلا در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و امروز نامشان جاودانه و ماندگار است، گفت: هر گاه جامعه از مسیر حق و حقیقت قرآن و اهل بیت منحرف شود، دشمنان امیدوار به عملی شدن نقشه های شوم خود خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که جوانان و نوجوانان شیعه در تیررس برنامه های فرهنگی دشمنان قرار دارند، گفت: باید به فکر خاکریز، دفاع و مقاومت در مقابل جنگ نرم دشمنان باشیم، دشمنان هر روز توطئه‌ ای برای انقلاب طراحی و اجرا می‌ کنند، اما اگر بصیرت و ولایت‌مداری باشد، استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام کاملی‌فر ابتکار، نوآوری و خلاقیت جوانان در عرصه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب را بسیار ارزشمند و قابل توجه دانست و افزود: عبارت «آتش به اختیار» رهبر معظم انقلاب اسلامی متوجه عموم جامعه به ویژه جوانان با انگیزه مؤمن و متدین است که بدون تکیه بر بودجه های دولت، اقدام به کار فرهنگی بکنند.

وی افزود: اگر دیروز شهدای دفاع مقدس با نثار جان خود از مرزهای جغرافیایی کشور حراست کردند، امروز وظیفه ماست که با جانفشانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی از مرزهای اعتقادی نظام ولایی دفاع کنیم، به یقین اگر اخلاص در این مسیر باشد، پیروز نهایی خواهیم بود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات