۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۲۹۶۰۳
مدیر گروه تبلیغی جهادی مستشهدین:

تبلیغ همراه تحصیل سبب پیشرفت درسی طلاب می‌شود

مدیر گروه تبلیغی جهادی مستشهدین تبلیغ همراه تحصیل را سبب پیشرفت درسی طلاب دانست و گفت: طلاب برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند، تبلیغ به تحصیل آنان کمک می‌کند.
اردوی جهادی طلاب در مناطق محروم خراسان شمالی

حجت الاسلام محمد اسدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: اگر تبلیغ و این حرکت فرهنگی به شکل جهادی یعنی با از خود گذشتگی همراه نباشد، آن مفاهیم دینی که ما در اسلام داریم را نمی توانیم به مخاطبان خود در دنیا عرضه کنیم و در این راه به مجاهدت نیاز داریم.

مدیر گروه تبلیغی جهادی مستشهدین با اشاره به عدم تناسب بین فعالیت گروه های تبلیغی و تهاجم فرهنگی گفت: وضعیت امروز تبلیغ جهادی را از دو ناحیه می توانیم بررسی کنیم، از ناحیه مسؤولانی که مسؤولیت ساماندهی گروه ها را دارند و از نظر حمایتی و راهبردی نیز دچار ضعف هستیم؛ علت این که گفته می شود تبلیغ دچار ضعف است، ما در کارها و فعالیت ها قله را می بینیم که اینجور می گوییم و فعالیت های ما با توجه به شبیخونی که زده شده، تناسب ندارد.

وی با بیان این که گروه های تبلیغی باید از سوی نهادها و سازمان ها بیشتر حمایت شوند، تصریح کرد: طلاب و دانشجویان شرایط نفوذ و تهاجم دشمن را دیدند و نتوانستند به فعالیت نهادها بسنده کنند و گروه هایی را تشکیل دادند.

حجت الاسلام اسدی افزود: باید گروه های تبلیغی را تشکیلاتی کرد اما در عین حال گروه ها باید روحیه بسیجی و جهادی را حفظ کنند که لازمه اش حضور همیشه در صحنه است.

مدیر گروه تبلیغی جهادی مستشهدین درباره تبلیغ و تحصیل همزمان اظهار داشت: تبلیغ شادابی می آورد؛ این طور نیست که تبلیغ انسان را از تحصیل عقب بیندازد و این به برنامه ریزی مبلغ بر می گردد؛ اگر برنامه ریزی دقیقی داشته باشد، تبلیغ به تحصیل نیز کمک خواهد کرد و تا زمانی که طلبه بخواهد صرفا درس بخواند و بهره ای را به مردم نرساند، این درس خواندن بی ثمر خواهد بود.

وی تبلیغ همراه با تحصیل را ترغیب کننده برای پیشرفت درسی دانست و گفت: اگر درس خواندن طلاب در کنار تبلیغ که رسالتشان است، ادامه پیدا کند، ترغیب کننده است تا بتوانند جوابگوی قشر جوان باشند. /822/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات