۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۵۲۸۹۹۷
رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:

تشییع پیکر شهید حججی تداعی گر بدن های بی سر شهدای کربلا بود

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش گفت: محرم سال جاری با حضور شهیدی بی سر مقارن شد که تداعی گر بدن های بی سر شهدای کربلا برای مردم است.
حجت الاسلام کریم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمدصادق کریم آبادی رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش شامگاه امروز در مسجد الغدیر کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان مکرم ایشان ابراز داشت: محرم سال جاری با حضور شهیدی بی سر مقارن شد که تداعی گر بدن های بی سر شهدای کربلا برای مردم است.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی قرارگاه منطقه ای غرب ارتش تصریح کرد: شهید محسن حججی سر و جان خویش را در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) فدا کرد.

وی ادامه داد: شهید حججی که از نسل جوان انقلاب است به همه جهانیان اعلام کرد که راه امام حسین (ع) و سر دادن در راه دین هیچگاه بی رهرو نخواهد ماند.

حجت الاسلام کریم آبادی با اشاره به آیاتی از سوره اعراف و سوره احزاب خاطرنشان کرد: مؤمنان حقیقی و راستین یا شهید شده اند و یا در انتظار شهادت هستند.

این مسؤول بیان داشت: در آیه 111 سوره توبه خداوند متعال می فرماید خداوند جان ها و مالهای اهل ایمان را می خرد و در مقابل بهشت را به آنها می دهد.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش اظهار داشت: در هر معامله ای پنج رکن لازم و ضروری وجود دارد که شامل فروشنده، خریدار، جنس مورد معامله، بها و قیمت متاع مورد معامله و نیت هستند.

وی مطرح کرد: در معامله با فروشنده فرد مؤمن و خریدار خدا و کالای مورد معامله جان و مال مومن بوده و بهای این کالا نیز بهشت پروردگار است.

حجت الاسلام کریم آبادی عنوان داشت: خداوند متعال جان و مال مؤمنان را می خرد تا بهشت را به آنها بدهد و مؤمن جان و مال خویش را به خدا می فروشد تا رضایت او را به دست آورد که بهش و رضوان الهی است و به همین دلیل است که جهاد و شهادت معامله ای مقدس میان مؤمن جهادگر و خداست.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش یادآور شد: ارتباط شهدا با خداوند متعال بسیار خوب بود و در انجام تکالیف دین بسیار پایبند و منظم بودند.

این مسؤول تأکید کرد: شهدا قلبأ خواهان شهادت بودند و برای کسب این مقام به ائمه اطهار (ع) توسل می جستند و در رفتار و کردار خود با اطرافیان و به ویژه پدر و مادر و همسر و فرزند اخلاق حسنه را رعایت می کردند./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات