۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۲۸۴۸۲
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

خون شهید حججی‌ها سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

استاد حوزه با اشاره به اینکه مردم ما از خون شهید حججی‌ها نمی‌گذرند، گفت: خون این شهیدان با نابودی داعش هم تمام نمی‌شود بلکه برای تحقق خون این شهداء باید اسرائیل غاصب را نابود کرد.
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی  که در میدان امام حسین(ع) تهران درحال برگزاری است، با اشاره به اینکه شهید حججی یک افتخار برای شهدای مدافع حرم است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در رسیدگی به مناطق محروم، انجام کارهای فرهنگی و جهادی و فعالیت برای انقلاب ما زحمات زیادی کشید.

وی ادامه داد: چنانچه در هرجایی از این سرزمین ما یک عنصر حزب الهی همچون شهید حججی داشته باشیم که نمونه یک انسان باصفا، مردانه و از خود گذشته است شک نکنید علاقه همه را می‌توانیم به سوی خود جلب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تاکید کرد: ما با وجود جوانانی چون شهید حججی علیرغم اینکه امنیت کشورمان حفظ می‌شود بلکه می‌توانیم در مقابل استکبار هم پیروز شده و جشن بگیریم، کشوری که جوانانی چون شهید حججی داشته باشد هیچگاه شکست نخواهد خورد.

استاد حوزه یادآور شد: امروز فکر شهید حججی در منطقه صادر شده است، از سوی دیگر فکر شهدای دفاع مقدس نیز به برکت شهید حججی منطقه را فراگرفته است.

وی افزود: در روزگارانی در کشور ما تیتر روزنامه‌ها این بود که مردم از اسم شهید، جانباز و رزمنده خسته شده‌اند، امروز آن افراد کجا هستند تا ببینند ملت ما به شهدای خود می‌بالد و برای تشییع آنها بیش از پیش مایه می‌گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ابراز داشت: وقتی مردم ما به احترام شهداء خود قیام می‌کنند این بیانگر میزان رشد ملت ما است، ملتی که دارای چنین شهدایی است زمانی پیروزی را می‌بیند که به شهدای خود احترام بگذارد، در زمان واقعه کربلاء اگر مردم کوفه برای بدن بی‌سر امام حسین(ع) احترام قائل می‌شدند با وجود آنکه امام خود را تنها رها کردند قطعا سعادتمند می‌گشتند.

استاد دانشگاه با اشاره به بی‌احترامی مردم کوفه به بدن و سر امام حسین(ع)، خاطرنشان کرد: این رفتار زشت و ناپسند مردم کوفه موجب شد که آنها سال‌ها به ذلت و خواری دچار شوند، بنابراین احترام به شهدا ارزشمند است و ملتی که به شهداء خود احترام می‌گذارد پیروز بوده و خداوند نور شهدا را بر آن ملت می‌فرستد.

وی در خطاب خود به شهید حججی، تصریح کرد: فاصله ما با شما زیاد است، ما دلبستگان به دنیا هستیم اما تمام قد به احترام تو خواهیم ایستاد و خانواده تو را محترم می‌شماریم، امید است که شما و دوستانت ما را شفاعت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان اضافه کرد: ما هیچ‌وقت قاتلان اصلی شهید حججی را فراموش نخواهیم کرد، در واقع ما وزیرخارجه اسبق آمریکا را از یاد نمی‌بریم زیرا او بود که گفت ما با 70کشور دنیا مذاکره کرده‌ایم تا داعش را تشکیل دهیم، مرگ تنها نباید قسمت رژیم منحوس آمریکا شود بلکه به گفته امام راحل مرگ باید قسمت تمام سردمداران آمریکا، اسرائیل و انگلیس شود.

استاد حوزه ادامه داد: شهید حججی بدان ما تا زمانی که اسرائیل و سیاستمداران کثیف و سربازان آن رژیم را نابود نکنیم از پای نخواهیم نشست.

وی با خطاب به اسرائیل مبنی بر اینکه ای اسرائیل! ما تا تو را نابود نکنیم، صداقت عزاداری‌هایمان ثابت نمی‌شود، گفت: از منظر ما اسرائیل ادامه‌دهنده راه یزید است و ما نیز به عشق امام حسین(ع) تو را نابود می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار کرد: ما عزاداران امام حسین(ع) نخواهیم بود مگر آنکه اسرائیل را از صحنه دنیا محو کنیم، ای اسرائیل بدان که قسم بر سر شهید حججی که سر تمام سردمداران شما را قطع می‌کنیم.

استاد حوزه با بیان اینکه شهید حججی‌ها ثمره عزاداری برای امام حسین(ع) هستند، یادآور شد: امروز شهیدان ما ثمره عزاداری‌هایی هستند که در دسته‌های عزا سیدالشهدا قرار گرفته‌اند، 1400سال است که عزاداری‌های ما خط مقاومت ما را ایجاد کرده است، دسته عزاداری تنها صرف یک عزای ساده نیست بلکه دسته‌های نصرت امام حسین(ع) هستند که می‌خواهند ایشان را یاری نمایند.

وی افزود: وقتی ما در دسته‌های عزا شرکت می‌کنیم به این معنا است که ای امام حسین(ع) ای کاش ما هم در کربلاء بودیم و شما را یادی می‌کردیم، بنابران دسته عزا یعنی دسته رزم، یعنی سازماندهی نیروهای مقاومت، یعنی همان کسانی که آماده هستند تا دشمنان امام حسین (ع) را نابود کنند.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: اگر امروز حرم امام حسین(ع) دائما شهید می‌دهد به خاطر رژیم غاصب اسرائیل است، پس سپاهیان پاسدار ما باید موشک‌های خود را برای نابودی اسرائیل آماده کنند، مردم ما از خون شهید حججی‌ها نمی‌گذرند و خون این شهیدان با نابودی داعش هم تمام نمی‌شود بلکه برای تحقق خون این شهداء اسرائیل غاصب را نابود کرد.

استاد دانشگاه در پایان گفت: امروز باید افتخار کرد که مردم ما وقتی دیدند که سر شهید حججی از بدنش جدا شد با چنین شور و حرارتی وارد صحنه شدند و این جای بسی خوشحالی دارد./816/۲۰۱/ح

ارسال نظرات