۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۶۴۰
امام جمعه اندیمشک:

تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی باید آمیخته با اصول انسانی و اسلامی باشد

امام جمعه اندیمشک گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی در مدارس سراسر کشور، تعلیم و تربیت نسل های جدید باید آمیخته با اصول انسانی، اسلامی و اخلاقی باشد.
امام جمعه اندیمشک

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک با تشریح اهداف انقلاب اسلامی گفت: علیرغم حمایت های گسترده از دشمن بعثی، سلاح ایمان و اعتقاد ملت و جوانان ایران اسلامی بر دشمن پیروز شد.

امام جمعه اندیمشک در ادامه تصریح کرد: امروز نیز در نبرد ناعادلانه دیگری که تمام دشمنان و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی قرار گرفته، این فرهنگ دفاع مقدس عامل اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک افزود: واقعیت های جنگ تحمیلی باید با جزئیات کامل برای انتقال پیام والای شهدا به نسل های جدید تشریح شود.

حجت الاسلام حسینی نوری در بخش دیگر از سخنانش با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم گفت: دهه محرم و برنامه های سوگواری باید همراه با معرفت و تبیین ابعاد قیام عاشورا به نوجوانان و جوانان باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به واجبات در مجالس عزای حسینی، ابراز داشت: توجه به واجبات در مجالس امام حسین علیه السلام در اولویت است و ذاکرین و مداحان باید با شیوه درست معرفت افزایی کنند.

امام جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچ گاه نباید به بدخواهان انقلاب اسلامی امیدوار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی بیان داشت: تعلیم و تربیت باید آمیخته با معنویت و اصول انسانی، اسلامی و اخلاقی باشد و باید در این زمینه با برنامه ریزی سال تحصیلی را پربارتر کرد./9453/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات