۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۲۷۶۳۹
امام جمعه شوش:

اقتدار ایران اسلامی در جهان سبب عصبانیت آمریکا شده است

امام جمعه شوش با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی موجب عصبانیت آمریکا شده است، گفت: آمریکا از شکست های پی در پی در سوریه، یمن و عراق عصبانی است و عصبانیت خود را در سازمان ملل با سخنانی سخیف علیه ملت ایران نشان داد.
حجت الاسلام سیدمحمد امام، امام جمعه شوش

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدمحمد امام، امام جمعه شوش اظهارات ترامپ رییس جمهوری امریکا در سازمان ملل متحد را سخیف دانست و افزود: رئیس جمهوری آمریکا در جایگاهی مثل سازمان ملل متحد که محل گفت و گو پیرامون صلح و حقوق بشر است به دلیل شکست سیاست های آمریکا در خاورمیانه علیه ایران اسلامی سخنرانی کرد.

امام جمعه شوش با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، اظهار داشت: آمریکا و سیاستمداران این کشور بدانند که ملت ایران، آمریکا را همیشه شیطان بزرگ می داند و هیچ گاه در برابر سیاست های خصمانه و زورگویی این مستکبر بزرگ سرتسلیم فرود نمی آورند و همواره فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوش ادامه داد: همه دنیا می دانند که آمریکا، القاعده، داعش و طالبان را ایجاد کرد و به جان ملت های مظلوم منطقه انداخت.

 حجت الاسلام امام در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ایثار، فداکاری و استقامت ملت ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دنیای استکبار جهانی، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرد.

وی افزود: دفاع مقدس مردم ایران زمینه ساز بیداری مسلمانان جهان شد و بسیاری از ملت های مسلمان با تاسی از ایستادگی ملت ایران، در برابر حکام مستبد خود و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

امام جمعه شوش در پایان بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در دنیا به دفاع مقدس، شهادت و ایستادگی شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس افتخار می کند./9453/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات