۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۵۰۵
مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان:

عمل کردن به سیره اهل بیت بهترین راه رسیدن به خدا است

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان با توجه به این که عمل کردن به سیره اهل بیت بهترین راه برای رسیدن به خدا است، گفت: در دنیا کسی می تواند بنده خدا باشد که خود را به اهل بیت نزدیک کند.
صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام یدالله صادقی مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان امروز ظهر در مسجد جامع کرمان، گفت: مظلوم بودن یکی از خصوصیات امام حسین(ع) است.

وی افزود: انسان زمانی مظلوم نامیده می شود که در دنیا تنها باشد و کسی به حرف او گوش ندهد همچون امام حسین(ع) که افرادی با ایشان بودند اما ظاهر و باطن یکسانی نداشته و حسین را در روز عاشورا تنها گذاشتند.

وی با بیان این که امام حسین(ع) هنگام ورود به خاک عراق از نام این سرزمین سوال کردند، بیان داشت: امام حسین(ع) در روز دوم ماه محرم به یکی از اصحاب خود گفتند که نام این سرزمین چه بوده و اصحاب به حسین فرموند که این سرزمین به نام کربلا است.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه اظهار داشت: امتحان شدن یکی از وظایفی بوده که خدا بر بندگانش گذاشته است و امام حسین(ع) هنگام ورود به خاک کربلا از خدا خواستند که من را در این امتحان الهی کمک کن.

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که عمل کردن به سیره اهل بیت بهترین راه برای رسیدن به خدا است، گفت: در دنیا کسی می تواند بنده خوبی باشد که خود را به اهل بیت نزدیک کند.  

وی در پایان گفت: دنیا مزرعه آخرت بوده و همه ما انسان ها روزی از این دنیا به سوی خدا خواهیم رفت و کسی در این دنیا موفق می شود که زندگی خود را با اهل بیت مأنوس کند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات