۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۲۷۰۵۱
آیت الله علما:

ثمره کار برای امام حسین در هر دو جهان ماندگار است

آیت الله علما گفت: اموری که برای کسب رضای الهی به انجام برسد باقیات صالحات بوده و این ثواب تداوم ابدی دارد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح توسعه حسینیه شهدای مزار شهدای کرمانشاه ابراز داشت: افتتاح این طرح همزمان با آغاز ماه محرم می تواند باقیات صالحات خوبی برای سازندگان باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ساخت چنین مکان هایی از اجر معنوی و خیر بسیاری برای سازندگان برخوردار بوده و ثواب حاصل از این امور خیر پس از مرگ نیز تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: ثمره کار برای امام حسین (ع) در جهان آخرت نیز باقی می ماند و توسعه حسینیه ها و مراکز مذهبی موجب رونق دین مبین اسلام و معرفی آن به افراد بیشتری می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اموری که برای کسب رضای الهی به انجام برسد باقیات صالحات بوده و این ثواب تداوم ابدی دارد.

آیت الله علما قیام امام حسین (ع) را مصداق باقیات دانست و گفت: چون این قیام تنها برای کسب رضای الهی و حفظ دین صورت گرفت همواره ماندگار بوده و سال به سال بر عظمت آن افزوده می شود.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: امروز عشق به امام حسین (ع) مختص شیعیان نبوده و تمام انسانهای آزاده جهان عاشق امام حسین (ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: امروز اهل تسنن، مسیحیان و یهودیان با شناخت عمیق تر از قیام امام حسین (ع)، در مسیر حرکت این امام قرار می گیرند و قیام امام حسین (ع) هیچگاه کمرنگ نخواهد شد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات