۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۲۶۴۲۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

تخصیص ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای کانون های مساجد خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مدیران کانون های مساجد و فعالان فرهنگی و مذهبی باید به کمک ادارات فرهنگ و ارشاد بیایند و با توجه به عقبه مذهبی که این مدیران دارند با چاره اندیشی و راهنمایی های خود وضعیت فرهنگ و مذهب را در سطح شهرستان تعالی و تقویت بخشند.
کانون های مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امروز دوشنبه 27 شهریورماه نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان رامهرمز با حضور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این نشست اظهار داشت: توجه بیشتر به فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی در جامعه ما یک ضرورت به شمار می آید که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسؤول در ادامه با تمجید و تشکر از عملکرد و پیگیری های نماینده مردم شهرستان رامهرمز در حوزه مسائل فرهنگی برای این شهرستان، افزود: مدیران کانون های مساجد و فعالان فرهنگی و مذهبی باید به کمک ادارات فرهنگ و ارشاد بیایند و با توجه به عقبه مذهبی که این مدیران دارند با چاره اندیشی و راهنمایی های خود وضعیت فرهنگ و مذهب را در سطح شهرستان تعالی و تقویت بخشند.

جوروند درباره حمایت های صورت گرفته از کانون های فرهنگی هنری مساجد از سوی استاندار خوزستان گفت: با پیگیری های مستمر و خوبی که از سوی استاندار خوزستان و معاونان وی صورت گرفت، اعتباری معادل چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان در حوزه تعمیر و تجهیز به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اختصاص داده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تخصیص این اعتبار در کنار دیگر حمایت های صورت گرفته از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، سبب رونق فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان خواهد شد.

همچنین در این نشست اقبال محمدیان نماینده مردم شهرستان رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و کانون های فرهنگی مساجد خواستار حمایت و پیگیری وضعیت این حوزه از سوی متولیان فرهنگی و هنری شهرستان و استان شد.

لازم به ذکر است در این نشست برخی از مدیران کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان رامهرمز به بیان معضلات و مشکلات فعالیت در این حوزه پرداختند./9453/پ204/ب۲

ارسال نظرات