۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۲۶۰۱۵
با حضور هزار و ۲۳۰ طلبه؛

سال تحصیلی در ۱۳ مدرسه علمیه خواهران لرستان آغاز شد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از آغاز سال تصیلی در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: امروز یک هزار و ۲۳۰ طلبه سال تحصیلی جدید را در مدارس علمیه لرستان آغاز کردند.
حوزه علمیه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش مدارس علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امروز، 25 شهریور ماه جاری مدارس علمیه خواهران لرستان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران در سطح دو و سه عنوان داشت: ورودی های جدید امسال در این مدارس 318 طلبه در سطح دو و سه هستند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان افزود: طلاب جدیدالورود در سطح دو 259 نفر و پذیرفته شدگان سطح سه نیز 59 نفر هستند که این افراد در سه مدرسه علمیه سطح سه مشغول به ادامه تحصیل می شوند.

وی در ادامه از آمار طلاب در حال تحصیل خبر داد و گفت: هم اکنون در مدارس علمیه سطح دو یک هزار و 141 نفر مشغول به تحصیل هستند و امروز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

مهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: در سه مدارس علمیه خواهران سطح سه در خرم آباد، دورود و بروجرد نیز 89 طلبه در رشته های تخصصی علوم و معارف اسلامی، فقه و اصول و کلام اسلامی در حال تحصیل هستند.

وی یادآور شد: در مجموع یک هزار و 230 طلبه در سطح دو و سه در مدارس علمیه خواهران لرستان مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تعداد فارغ التحصیلان در حوزه خواهران استان خبر داد و گفت: در سطح یک 52 نفر فارغ التحصیل داشته ایم، سط دو 502 نفر و در سطح سه نیز تاکنون طلاب ما فارغ التحصیل نشده اند.

مهرابی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه طلاب ابراز امیدواری کرد: طلبه ها با قدر دانستن فرصتها و بهره مندی از امکانات رفاهی و آموزشی که در مدارس علمیه در اختیار دارند، در جهت ارتقای سطح علمی و اخلاقی خویش گام بردارند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات