۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۲۵۹۷۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

روحانیان با تفکر و ایدئولوژی غرب مبارزه کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که هدف امروز غرب و دشمنان نظام و انقلاب تغییر باورها، آرمان و سبک زندگی اسلامی است، گفت: تنها کسانی که می توانند با تفکر و ایدئولوژی غرب مبارزه کنند روحانیت هستند.
لطفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ظهر امروز در همایش طلایه داران هدایت با بیان این که باید از دریچه ولایت به موضوع سیاست بپردازیم، گفت: بنا نیست تا طلاب و روحانیت از دسته احزاب و گروه ها سیاسی باشند اما چنانچه از زاویه ولایت به سیاست پرداخته شد بی شک آن هدف اصلی مقابله با غرب و حیات عزتمندانه هموار و فراهم می شود.

وی ادامه داد: مبلغان در فضای امروز جامعه بسته به اقتضائات زمان و نیازهای روز باید به مسائل مختلف اجتماعی همچون زکات، ناهنجاری ها، اعتیاد، طلاق و امثالهم توجه کرده و در جامعه به تبیین هر یک از این ها بپردازند.

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که هدف امروز غرب و دشمنان نظام و انقلاب تغییر باورها، آرمان و سبک زندگی اسلامی است، ابراز کرد: تنها کسانی که می توانند با تفکر و ایدئولوژی غرب مبارزه کنند روحانیت هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره با بیان این که مبلغان به ویژه در ایام محرم و صفر باید نسبت به منبر توجه ویژه ای داشته باشند چراکه این عنصر تبلیغی در عین وجود همه امکانات و ابزارهای بروز هنوز کارکرد خود را از دست نداده، خاطر نشان کرد: مبلغان باید از ظرفیت منبر در این ایام استفاده کنند.

وی با بیان این که مبلغان دین، محبوب ترین قشر اجتماعی اند، زیرا عامل هستند و در مسیر مکتب تلاش می کنند، اظهار کرد: مهمترین ماموریت روحانیت نیز در مساجد است که باید برای تبلیغ دین بکوشند.

حجت الاسلام لطفیان در ادامه با اشاره به ذکر 3 عبارت «لقوم یعقلون»، «لقوم یتفکرون» و «لقوم یرحمون» از روحانیان خواست تا بر این سه محور حرکت کنند و ابراز کرد: روحانی انقلابی باید قیام کند تا بتواند از وابستگی شرق و غرب خارج شده و عامل تحقق شعار «نه شرقی، نه غربی» باشد که این عاملی در انقلابی ماندن حوزه های علمیه، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اساس بیان و دغدغه مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی است./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات