۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۲۴۷۳۶
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت اساتید در کارگاه پژوهشی «نرم افزارهای علوم اسلامی»

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با محوریت «نرم افزارهای علوم اسلامی و منابع دیجیتال» در مرکز مدیریت حوزه خواهران استان برگزار می شود.
پژوهش

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در طول سال کارگاه های آموزشی ویژه اساتید پژوهش همواره برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را تقویت سطح علمی و ارائه شیوه های نوین پژوهشی عنوان کرد و افزود: در سایه برگزاری این کارگاه ها تلاش می شود اساتید پژوهش با توانمندی کامل در ارائه فعالیت ها و مشاوره های پژوهشی ویژه طلاب اقدام کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه پژوهشی جدید ویژه اساتید حوزه خواهران خاطرنشان کرد: این کارگاه با محوریت آموزش «نرم افزارهای علوم اسلامی و منابع دیجیتال» برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: این دوره از برگزاری کارگاه های پژوهشی با محوریت منابع و نرم افزارهای جامع التفاسیر و جامع الاحادیث در جمع اساتید پژوهش با حضور اساتید پژوهش حوزه علمیه قم برگزار می شود.

پژوهش پایه و اساس تحصیل طلاب است

صالحی ابراز امیدواری کرد که در سایه برگزاری دوره های آموزشی و غنی سازی سطح علمی و پژوهشی اساتید بتوان از شیوه های نوین در جهت انتقال آموزه های پژوهشی به طلاب بهره من شد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری کارگاه های پژوهشی تقویت فعالیت پژوهشی طلاب و موفقیت آنان در عرصه پژوهش که پایه و اساس تحصیل در حوزه می باشد، است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ پژوهش دیجیتال از دیگر اهداف مهم برگزاری این دوره آموزشی پژوهشی بوده و امید است که شاهد رشد این مهم در مدارس علمیه استان باشیم./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات