۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۲۴۴۷۵
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز معمم شدند

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی سه شنبه شب 21 شهریورماه با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

ابتدای این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با صدای یکی از طلاب مدرسه درالعلم شروع شد.

در ادامه سپس حجت الاسلام مطهری یکی از مبلغان و اساتید قدیمی و باتجربه مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی درباره عظمت و شخصیت آیت الله بهبهانی و نیز تاریخچه تاسیس مدرسه دارالعلم اهواز برای حاضران ایراد سخنرانی کرد.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی، حجت الاسلام بلادیان نیز با عرض خیر مقدم به آیت الله موسوی جزایری، گزارشی از فعالیت های مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز را ارائه کرد.

گفتنی است آیت الله موسوی جزایری به دلیل هوای گرم مکان برگزاری مراسم تنها در حد 5 دقیقه نکاتی را خطاب به طلاب درباره جایگاه روحانیت و تاکید بر اهمیت به علم و دانش، توصیه کرد.

نکته مهم این مراسم این بود که قاری قرآن، مداح و نیز مجری برنامه از طلاب ملبس شده بودند و مراسم امشب را این طلاب برگزار کردند.

در این مراسم معنوی، یازده نفر از طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز به دست آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات