۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۲۴۲۶۸
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کتابداران مدارس علمیه استان لرستان

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برگزاری کارگاه آموزشی تئوری و عملی ویژه کتابداران مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به میزبانی مدرسه علمیه خواهران الشتر در حال برگزاری است.
کارگاه آموزشی

فرشته شاهوردی، معاون فرهگی مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه خواهران الشتر میزبان برگزاری دوره آموزشی کتابداری ویژه کتابداران مدارس علمیه سراسر استان است.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی کتابداری یک روزه است، افزود: محوریت برگزاری این دوره مباحث تئوری و عملی ویژه کتابداران مدارس است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی کتابداری کتابداران 12 مدرسه علمیه خواهران لرستان همراه با شرکت کتابدار مرسه علمیه خواهران الشتر حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی کتابداران در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود، ادامه داد: در این دو نوبت آموزش عملی و تئوری با حضور مسؤول امور کتابخانه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان و اساتید ارائه می شود.

شاهوردی اظهار داشت: در ارائه آموزش  تئوری نحوه تغییر رمز  دستگاه، نحوه ارزیابی کتابداران در مرکز قم، نحوه ثبت کتاب به صورت دستی و پیشرفته ارائه می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جستجوی مدرسه ای و استانی کتاب، روش ثبت کتابهای تخصصی حوزه و پرکاربرد و کتاب های با کمترین کاربرد برای طلاب از دیگر مواردی است که در مرحله تئوری این دوره اموزشی عنوان می شود.

شاهوردی با اشاره به اهمیت و ضرورت نحوه برخورد و برقراری ارتباط کتابداران با طلاب عنوان کرد: نحوه برخورد و ارتباط برقرار کردن با طلاب و فراهم کردن محیط آرام در کتابخانه برای مطالعه طلبه از دیگر مواردی است که در این دوره آموزشی ارائه می شود./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات