۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۲۴۱۱۵

جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی اسماعیل جبارزاده را به عنوان معاون سیاسی خود منصوب کرد.
اسماعیل جبارزاده

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی اسماعیل جبارزاده را به عنوان معاون سیاسی خود منصوب کرد.

در بخشی از حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به اسماعیل جبارزاده آمده است: تلاش مؤثر در جهت حمایت و تقویت احزاب و تشکل ها، ایجاد همبستگی و برنامه ریزی برای تقویت وحدت و انسجام میان کلیه اقوام و اقلیت ها، پیگیری مستمر برای نهایی شدن لایحه جامع انتخابات، انجام مطلوب امور مربوط به تقسیمات کشوری، تمهید مقدمات و فراهم سازی بستر و زمینه برای برگزاری هرچه شایسته تر انتخابات های آتی و هم افزائی و تقویت تعاملات با استانداری ها از اهم وظایف و مأموریت های جنابعالی است که انتظار دارد با برنامه ریزی مناسب و کارآمد در راستای نیل به آن و در جهت تحقق شعار دولت دوازدهم «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» تلاش و کوشش نمائید.

بنابر این گزارش، اسماعیل جبارزاده متولد 1339 در شهرستان خوی است. وی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس چهارم، پنجم، ششم و هفتم، عضو هیئت رئیسه مجلس ششم و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفتم است.

جبارزاده فارغ التحصیل دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تبریز و همچنین، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است. وی در دولت یازدهم با تصویب هیات دولت در مورخه هشتم آبان 1392 به استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد و 4 سال عهده‌دار این سمت بود.

گفتنی است، پیش از این، علی اصغر احمدی عهده دار این سمت بود./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات