۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۹۳۳
فروزنده:

سفرهای استانی از ابتکارات رهبر انقلاب بود

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: سفرهای استانی از ابتکارات رهبر معظم انقلاب بود و ایشان همواره مقید بودند که از نزدیک به استان‌ها سفر کنند و با مشکلات و درخواست‌های مردم آشنا شوند.
فروزنده

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راه دانا، لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت اظهار داشت: سفرهای استانی از ابتکارات رهبر معظم انقلاب بود و ایشان همواره مقید بودند که از نزدیک به استان‌ها سفر کنند و با مشکلات و درخواست‌های مردم آشنا شوند.

وی افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی دولت‌های نهم و دهم حضور در میان مردم و پرداختن به سفرهای استانی بود؛ این موضوع هم بروکراسی را دور می‌زند، هم ارتباط با مردم را تقویت می‌کند و هم  باعث می‌شود تا مسئولان با مشکلات و چالش‌های استان‌ها از نزدیک آشنا شوند و بیشتر به مشکلات مردم توجه کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: هیچ کس نمی‌تواند منکر این شود که سفرهای استانی باعث رونق استان‌ها، حل مشکلات کشور و تسریع در امور می‌شود و مسئولان به طور واقعی مسائل را می‌بینند.

فروزنده ادامه داد: در دولت یازدهم این سفرها کمتر انجام شد و آقایان هم اذعان دارند که از این موضوع ضربه خوردند و نتوانستند آن طور که باید با مردم ارتباط برقرار کنند؛ ما امیدواریم که دولت دوازدهم این ضعف جدی را برطرف کند چرا که مردم ولی نعمت مسئولان هستند و مسئولان باید در خدمت مردم باشند.

وی تصریح کرد: مشکلات کشور ما از روزی آغاز شد که مسئولان کشور "اشرافی‌گری" را وارد سیستم اداری کردند در حالی که ما باید مدیرانی مثل شهید رجایی و باهنر داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص کابینه دوازدهم اظهار داشت: کابینه خیلی قوی نیست ولی اگر از این هم قوی‌تر بود نمی‌توانست وعده‌های آقای روحانی را محقق کند چرا که اگر وعده‌های آقای روحانی را بررسی کنیم اصلا واقعی نیستند.

فروزنده افزود: تلاش روحانی این بوده که اعضای کابینه با هم هماهنگ باشند و با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر جامعه است امیدواریم حداقل این هماهنگی در حوزه اقتصاد برقرار شود چرا که مهم‌ترین مانع حل مشکلات اقتصادی خود دولت است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه مالیات بخش خصوصی را بیچاره کرده است، گفت: دولت باید تا می‌تواند خود را از فعالیت‌های اقتصادی کنار بکشد و اجازه بدهد که بخش خصوص چرخ تولید کشور را به گردش بیاندازند و الا با شعار دادن مشکلات کشور حل نمی‌شود./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات