۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۲۲۶۱۵
امام جمعه موقت شیروان:

پیام رهبری به حج راهگشای امت اسلام است

امام جمعه موقت شیروان گفت: پیام امسال رهبر معظم انقلاب به آیین حج راهگشای امت اسلام بوده و اجرای آن درمان دردهای متعدد جوامع اسلامی است.
حجت الاسلام محمود عزیزی- امام جمعه موقت شیروان

حجت‌الاسلام محمود عزیزی، امام جمعه موقت شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: امسال در حالی اعیاد ذی‌الحجه را جشن می‌گیریم که ثمره انقلاب اسلامی و میوه شیرین شهادت شهیدان ما در انقلاب‌ها و قیام‌های ملل مسلمان منطقه علیه حکام سفاک و جنایتکار خود ظهور و بروز کرده است.

وی با بیان اینکه ثمره انقلاب اسلامی در انقلاب‌های ملل مسلمان علیه حکام جنایتکار نمایان است، اضافه کرد: خیزش امت‌های اسلامی علیه حکام ظلم مصداق بارز صدور انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی آن به منطقه است.

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به پیام حج رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر عظیم الشان انقلاب در پیام امسال حج با اشاره به سیاست‌های تفرقه‌افکنانه نظام سلطه در میان مسلمانان، وظیفه رؤسای کشورهای اسلامی و همه نخبگان جهان اسلام را ایجاد وحدت، آگاه‌سازی ملت‌ها و متوقف کردن فوری فجایع تلخ در کشورهای اسلامی خواندند.

وی یادآور شد: رهبری با درک عمیق از مسائل مبتلابه جهان اسلام و اولویت‌های موجود فرمودند: دفاع از فلسطین و همراهی با ملتی که نزدیک به هفتاد سال است برای کشور غصب‌شده خود مبارزه می‌کند، مهم‌ترین وظیفه همه ما است.

حجت‌الاسلام عزیزی پیام حج امسال رهبر انقلاب را قاطع و تاریخی و تعیین‌کننده دانست و گفت: بی‌تردید این پیام برای کشورهای اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای امت اسلامی راهگشا است.

امام جمعه موقت شیروان گفت: پیام امسال رهبر معظم انقلاب راهگشای امت اسلام بوده و اجرای آن درمان دردهای متعدد جوامع اسلامی است./9314/ت302/ب1

ارسال نظرات