۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۲۲۲۷۷
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر اهواز خبر داد؛

برگزاری آزمون ارزیابی سالیانه طلاب سطح دو

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز گفت: امروز شنبه ۱۱ شهریور ماه همزمان با دیگر مدارس سفیران هدایت کشور مرحله اول آزمون ارزیابی سالیانه طلاب سطح دو در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی سال جدید را برای طلاب سطح دو در تاریخ چهارم شهریور برگزار کردیم و پس از سه روز هم آغاز سال تحصیلی برای طلاب سطح سه صورت گرفت.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز درباره جذب طلبه در سال تحصیلی جدید، بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید نزدیک به 115 نفر در آزمون ورودی حوزه قبول و به ما معرفی شدند که از این تعداد 30 نفر به دوره اختبار و تثبیت راه پیدا کردند.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: از 30 نفر حاضر در دوره اختبار و تثبیت در نهایت حداکثر 25 نفر در حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز جذب و مشغول به تحصیل خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: با توجه به برتر بودن مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز در میان حوزه های علمیه کشور و با توجه به فرموده آیت الله موسوی جزایری که عرض کردند مدرسه ولی عصر(عج) مدرسه فرهیختگان و تیزهوشان به شمار می آید، لذا شرایط بسیار دقیقی به منظور جذب بهتر طلبه در نظر گرفتیم تا سطح علمی بالای این مدرسه حفظ شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای طلاب در سال تحصیلی جدید، ابراز اشت: برای سال تحصیلی جدید یک برنامه مدون برای موضوعات مختلف در عرصه های پژوهش، تبلیغ و آموزش در نظر گرفتیم و هر کدام را در زمان مناسب خود عملیاتی خواهیم کرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز افزود: در سال تحصیلی جدید برنامه های بسیار مناسبی از قبیل کارگروه های تخصصی و علمی، مباحث تهذیبی و اردویی که شامل اردوی مشهد مقدس و اردوی اربعین حسینی که تا پایان امسال برگزار خواهند شد را خواهیم داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امروز صبح آزمون ارزیابی سالیانه برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز در مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز همزمان با دیگر مدارس سفیران هدایت کشور مرحله اول آزمون ارزیابی سالیانه برای طلاب سطح دو برگزار شد که نتایج این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی در پایان اظهار داشت: آزمون ارزیابی سالیانه هر سال در سراسر مدارس علمیه سفیران هدایت کشور برگزار می شود که مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز نزدیک به هشت سال است که جزو برترین های این آزمون انتخاب می شود./9453/ت۳۰۲/خ

ارسال نظرات