۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۲۱۱۲۲
ویژه خواهران؛

دوره دانش افزایی و مهارت های بیان تفسیر برگزار می شود

دوره یک ساله دانش افزایی و مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم از سوی مؤسسه تفسیر و پژوهش قرآن رهپویان سید الشهداء ویژه خواهران برگزار می شود.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره یک ساله دانش افزایی و مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم از سوی مؤسسه تفسیر و پژوهش قرآن رهپویان سید الشهداء ویژه خواهران برگزار می شود.

امامت در قرآن، معادشناسی در قرآن، رسالت شناسی و پلورالیسم دینی، تفسیر تطبیقی، مهدویت در قرآن، خانواده و تربیت در قرآن، پاسخ به شبهات قرآنی، قالب های بیان تفسیر، روش های دسته بندی آیات، تدبر در قرآن، اصول و مبانی روش برداشت و قرآن و کودک از موضوعات دوره یک ساله دانش افزایی و مهارت های تفسیر قرآن کریم به شمار می روند.

شرایط نام نویسی در این دوره مدرک سطح سه تفسیر یا کارشناسی ارشد علوم مرتبط با قرآن کریم، قبولی در مصاحبه علمی و حداکثر سن 35 سال است؛ حافظان قرآن کریم در اولویت هستند.

از امتیازات شرکت در دوره یک ساله دانش افزایی و مهارت های بیان تفسیر می توان به معرفی فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و تبلیغی و اعطاء گواهی پایان دوره اشاره کرد.

مدارک نام نویسی در این دوره 2 قطعه عکس، تصویر شناسنامه و کارت ملی و تصویر آخرین مدرک تحصیلی است.

افراد دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی در دوره یک ساله دانش افزایی و مهارت های بیان تفسیر تا 15 شهریورماه به مؤسسه رهپویان سید الشهداء واقع در خیابان صفائیه، کوچه 19، طبقه دوم آژانس کریمه مراجعه کنند همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37838359 تماس گیرند./1324/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات