۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۲۰۹۲۷
رسانه های امروز در یک نگاه؛

توصیه های رهبری به دولت دوازدهم

دولت دوازدهم؛ شعار یا عمل؟!، از واقعیت‌های آماری تا آمارهای منتشره، شهر آشوب، برجام عليه برجام، اولویت واقعی، موانع حرکت به سمت دولت اسلامی بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دولت دوازدهم؛ شعار یا عمل؟!، از واقعیت‌های آماری تا آمارهای منتشره، شهر آشوب، برجام عليه برجام، اولویت واقعی، موانع حرکت به سمت دولت اسلامی بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است که بیشتر آنها به توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت دوازدهم پرداختند.

روز گذشته اعضای هیأت دولت در ابتدای شروع کار خود به دیدار رهبر انقلاب اسلامی رفتند و ایشان توصیه هایی برای اعضای دولت داشتند که مهمترین آن در اولویت قرار دادن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بود که برای حل آن تاکید فراوان داشتند.

با توجه به اینکه برخی از این دولت به نام دولت اشرافی و پرهزینه یاد می کنند در توصیه دیگری که مقام معظم رهبری برای اعضای دولت کردند داشتن روحیه کار و مدیریت جهادی و پرهیز از اشرافی گری بود که باید در بین مردم بود تا بتوان واقعیت مشکلات آنان را درک کرد.

در ادامه رسانه ها و مطبوعات به عناوین مهم دیگری اشاره کردند که مهمترین آنها در ذیل به آن اشاره شده است که با هم می خوانیم.

دولت دوازدهم؛ شعار یا عمل؟!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: رییس‌جمهور باز برای حل مشکلات اقتصادی کشور نگاه به بیرون و ادعای جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشت اما برخلاف اظهارات آقای روحانی، گزارش آنکتاد که مرجع رسمی اعلام آمار جذب سرمایه خارجی در دنیا است، نشان می‌دهد میزان جذب منابع خارجی ایران در سال ۹۵، منفی و به یک دهم میزان مصوب کاهش یافته است.

ادامه مطلب...

از واقعیت‌های آماری تا آمارهای منتشره

روزنامه فرهیختگان نوشت: نوع آماری که ارائه می‌شود به‌گونه‌ای است که تفاوت‌های چندمیلیونی میان داده‌های آماری و واقعیت موجود در جامعه وجود دارد که این اتفاق نامیمون نه‌تنها اعتماد میان مردم و دولتمردان را در بیان واقعیت‌های اقتصادی کاهش می‌دهد، بلکه نگرانی‌ها و عوارضی را که ناشی از بیکاری است، پنهان کرده است.

ادامه مطلب...

شهر آشوب

روزنامه صبح نو نوشت: ماجرای عجیب و غریب شوراهای شهر و شهرداری‌ها در کشور، همچنان ادامه دارد. با آن که بیش از چهار ماه از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور می‌گذرد، حاشیه‌های بی پایان، همچنان گریبان شوراها را در کل کشور فراگرفته است.

ادامه مطلب...

برجام عليه برجام

روزنامه رسالت طی یادداشتی نوشت: پس لرزه هاي سفر نيکي هيلي نماينده ايالات متحده آمريکا در شوراي امنيت سازمان ملل متحد به مقر آژانس بين المللي انرژي اتمي و ديدار وي با يوکيو آمانو همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب...

اولویت واقعی

روزنامه صبح نو در سرمقاله امروز خود نوشت: رهبر انقلاب در دیدار هیأت دولت دوازدهم اقتصاد و رفع معضل بیکاری و مشکلات معیشتی مردم را اولویت واقعی کشور خواندند و از همه دولتمردان خواستند در حل مشکلات اقتصادی کمک کنند.

ادامه مطلب...

موانع حرکت به سمت دولت اسلامی

روزنامه جوان نوشت: هفته دولت، عيد دولتمردان است و به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي، تقارن آن با شهادت شهيدان رجايي و باهنر به معناي بازگشت به ويژگي‌هاي شخصيتي و رفتاري آن دو بزرگوار است.

ادامه مطلب...

تهديد حذف داعش براي تل‌آويو

روزنامه جوان در یادداشت امروز خود نوشت: سيد‌حسن نصرالله، دبير كل حزب‌الله روز پنج‌شنبه گذشته در يك سخنراني تلويزيوني از پيروزي‌هاي حزب‌الله به همراه ارتش سوريه در ارتفاعات قلمون گفت كه...

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است دیدار نیکی هیلی با آمانو همچنان در رسانه ها بازتاب دارد که تبعات این دیدار را خدا به خیر کند چراکه سفر هیلی به مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی نگرانی هایی را برای مسؤولان و دستگاه دیپلمات کشور داشته است./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات