۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۲۰۷۶۲
کارشناس دینی مطرح کرد؛

مدگرایی زمینه ساز ترویج بدحجابی

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز مدگرایی را تفکری وارداتی خواند و گفت: ترویج مدگرایی به باور و اعتقادات جوانان ضربه می زند.
حجاب

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد بیان داشت: مدگرایی به بینش انسان‌ها مربوط است.

وی با بیان اینکه افرادی که در پی مدگرای هستند نگاهشان به دنیا زودگذر و مادی است، افزود: مادی گرایی بودن بزرگ ترین آسیب به اقتصاد خانواده ها و جامعه است.

حجت الاسلام اسماعیلی مدگرایی را تفکری وارداتی خواند و اظهار داشت: افراد مدگرا به دنبال هر سبکی که دیگران ایجاد می کنند می روند و این مهم به شخصیت افراد آسیب می رساند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افراد مدگرا به شخصیت انسانی خود توجه ندارند، ادامه داد: هدف از رواج مدگرایی ضربه زدن به شخصیت جوانان است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه افراد مدگرا به نوع واردات توجهی ندارند و از عرف در جامعه غفلت می کنند، یادآور شد: این افراد با غفلت از واقعیت ها به بعد انسانی می پردازند.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از شهید مطهری اظهار داشت: بی‌حجابی اگر تمدن بود حیوانات از ما متمدن تر بودند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز مدگرایی موجب رواج بی حجابی و بدحجابی در جامعه شده است، عنوان کرد: انسان وقتی از انسانیت دور می شود به دنبال خواسته هایی می رود که با ذات انسان متفاوت بوده و هر روز عریان تر می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بی حجابی و بدحجابی آثار مخربی در جامعه برجای می گذارد، تأکید داشت: با فرهنگ سازی به موقع و اثرگذار باید جلوی این آثار مخرب گرفته شود.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه ارتقای اخلاق، معنویت و امنیت روانی جامعه در گرو حفظ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است، خاطرنشان کرد: نباید مدگرایی زمینه‌ساز ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه باشد./9459/ت۳۰۲/س

 

ارسال نظرات