۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۲۰۲۵۲
به همت کمیته امداد امام خمینی؛

جشن ازدواج ۵۵ زوج جوان در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد

جشن پیوند آسمانی ۵۵ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از ۱۵ منطقه تهران با محوریت ازدواج آسان در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.
پیوند آسمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم جشن ازدواج ۵۵ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از ۱۵ منطقه تهران عصر امروز یکم شهریور ماه ۹۶ در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمود مولائی سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران، سید عباس طباطبایی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ تهران برگزار شد، پرپنچی ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز پیوند مبارک و آسمانی دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع)، گفت: چندین سال است که مراسم جشن ازدواج با محوریت ازدواج آسان در سالروز این پیوند آسمانی، اول ذی‌الحجه برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز در این مراسم ۵۵ زوج از ۱۵ منطقه تهران شرف حضور دارند که این اتفاق در جایگاه خود به نوعی یک برکت است که ازدواج آسانی را با قدمت و دوام هر چه بیشتر برقرار کنند و با توکل به خدا فرزندانی را تحویل جامعه بدهند که خدمت‌گزار جامعه ایران اسلامی باشند و گوشه‌ای از مسؤولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عهده بگیرند.

قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران در ادامه ابراز داشت: مراسم جشن پیوند آسمانی نه تنها در تهران بلکه در شهرهای دیگر و شهرستان‌‌ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان به دور از هر گونه تجمل، دغدغه و مشکل‌تراشی در این امر مقدس، در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: لازم است جوانان سیره و منش ائمه معصومین(ع)، گفتار و رفتارها، ساده زیستی و کمک به هم‌نوع و سبک زندگی اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند تا بتوانند همواره مسیر صحیح را در زندگی خود انتخاب کنند و برای آینده خود و مملکت مثمره ثمر باشند.

پرپنچی با اشاره به اینکه عاقبت به خیری یکی از موضوعاتی است که جوانان باید به آن توجه داشته باشند، گفت: این مسأله در کل شئونات زندگی انسان به ویژه در زندگی زناشویی اهمیت خاصی دارد و بهترین دعایی است که می‌توان در حق کسی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول سال معمولاً بیش از چهار هزار زوج را تأمین جهیزیه کرده و مراسم ازدواج برای آنان برگزار می‌شود.

پرپنچی اضافه کرد: همچنین در امر مشاوره قبل از ازدواج به آنها کمک داده می‌شود تا با وجود اختلافات و تفاوت‌ها بتوانند با درک هر چه بیشتر یکدیگر در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کرده و در امر ازدواج مؤفق باشند./۹۶۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات