۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۱۹۸۹۳
مدیر حوزه علمیه لرستان:

دولت رونق اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی را در اولویت قرار دهد

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به نگرانی و دغدغه مردم جامعه امروز در حوزه اقتصاد و مشکلات معیشتی، گفت: دولت برای حل این مشکلات باید اولویت بندی آنها را در دستور کار خود قرار دهد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته دولت و تبریک این ایام به دولتمردان اظهار داشت: دولت ها از قدرت اجرایی بالایی در راستای خدمت رسانی به کشور و مردم برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه رفیعی برخوردار است، افزود: دولت با توجه به اختیاراتی که بر اساس قانون اساسی بر عهده دارد است، باید در خدمت رسانی به مردم به صورت فراجناحی عمل کند.

فراجناحی عمل کردن؛ عاملی مهم در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

حجت الاسلام میناپور افزود: فراجناحی عمل کردن افزون بر خدمت رسانی به موقع به آحاد مردم و رفع مشکلات آنان از دوقطبی شدن کشور جلوگیری می کند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان داشت: این شهیدان الگو و نمونه بارزی از دولتمردان بودند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه شهید رجایی و باهنر خدمت به مردم را به عنوان عبادت بزرگ می دانستند، خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم نیز امروز باید از این بزرگان الگو بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز از نگرانی های مردم جامعه است، اظهار داشت: دولت برای حل این مشکلات باید به نیروهای داخلی تکیه کرده و  به نسل جوان اعتماد داشته باشد.

حجت الاسلام میناپور در ادامه تأکید کرد: دولتمردان با اولویت بندی در کارها می توانند برای گره گشایی مشکلات کشور و مردم گام بردارند.

وی با یادآوری به اینکه تجربه ثابت کرده برای رفع مشکلات داخلی و معیشتی کشور نباید به بیگانه اعتماد کرد، ادامه داد: غربی ها جز کارشکنی اقدامی به نفع دولت و ملت ایران انجام نخواهند داد.

مدیر حوزه علمیه لرستان مشکلات اقتصادی، بیکاری و اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را از جمله برنامه های مهمی عنوان کرد که باید در دستور کار دولت جدید به صورت جدی قرار گیرد.

خدمت به مردم سرلوحه کار دولت جدید باشد

حجت الاسلام میناپور ابراز داشت: اگر دولت خدمت به مردم را که به عنوان یک اصل مطرح است، سرلوحه کار خود قرار دهد و از پرداختن به مسائل فرعی چشم پوشی کند بی شک موفق خواهد بود.

وی یادآور شد: داشتن انگیزه الهی، تکیه بر نیروهای داخلی و اعتماد داشتن به توانایی قشر جوان از مؤلفه های مهم برای دولت در خدمت رسانی به مردم و جامعه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: دولت و دولتمردان با تکیه و توکل بر خدا و الگو گیری از مکتب اهل بیت(ع) می توانند سختی هایی که در عرصه خدمت رسانی سر راهشان قرار گیرد را پشت سر بگذارند و در این راستا موفق شوند.

وی در ادامه با اشاره به انتظار مردم از دولت جدید اظهار داشت: امروز انتظار می رود دولتمردان به وعده های خویش عمل کرده و در مقام عمل مردم شاهد تحقق این وعده ها باشند./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات