۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۱۹۵۹۰
ویژه خواهران و برادران طلبه؛

دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا برگزار می شود

دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا ویژه خواهران و برادران طلبه سطح ۲ و خارج از سوی مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات برگزار می شود.
بانکداری اسلامی

حجت الاسلام حمزه ایمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا گفت: این دوره ویژه برادران و خواهران طلبه از سوی مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات برگزار می شود.

مسؤول آموزش مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات با اشاره به اهداف برگزاری دوره احکام بانکداری بدون ربا اظهار کرد: آشنایی کاربردی با قانون عملیات بانکداری بدون ربا، آشنایی با شیوه اجرایی معاملات اسلامی در بانکداری بدون ربا، آشنایی با چالش های شرعی و اجرایی عملیات بانکداری بدون ربا و توانمند سازی طلاب جهت پاسخگویی به سؤالات در زمینه بانکداری بدون ربا از اهداف برگزاری این دوره به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: سر فصل های دوره احکام کاربردی بانکداری بدون ربا، ربا شناسی و شرح فقهی قراردادهای تجهیز و تخصیص منابع بانکی همانند فروش اقساطی، خرید دین، سلف، اجاره به شرط تملیک، جعاله، مرابحه، استصناع، مضاربه، مشارکت مدنی و اوراق مشارکت است.

حجت الاسلام ایمانی ادامه داد: همچنین مباحث اخلاقی اقتصادی و چالش های بانکداری همانند سودهای بانکی، جرائم تأخیر و کارمزد نیز از سر فصل های دوره آموزشی احکام بانکداری بدون ربا به شمار می روند.

وی به مزایای شرکت در دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا اشاره کرد و گفت: اعطای گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان، دعوت از برگزیدگان دوره برای شرکت در دوره تخصصی، همچنین دعوت از برگزیدگان دوره برای عضویت و همکاری در گروه تخصصی تبلیغی فقه معاملات و  همکاری با مؤسسه در زمینه های تدریس، مشاوره و پژوهش از مزایای شرکت در این دوره است.

مسؤول آموزش مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات در زمینه شرایط نام نویسی در دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا همچنین زمان برگزاری دوره گفت: این دوره ویژه طلاب خواهر و برادر سطح 2 و خارج است که در 20 جلسه دو ساعته برگزار می شود.

وی ادامه داد: مؤسسه طیبات براساس تعداد شرکت کنندگان این دوره را برگزار می کند بنابراین برای نام نویسی زمان خاصی در نظر گرفته نشده  است و تعداد شرکت کنندگان نیز نامحدود خواهد بود.

حجت الاسلام ایمانی ابراز کرد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در دوره احکام کاربردی بانکداری بدون ربا می توانند نام و نام خانوداگی و میزان تحصیلات خود را به سامانه پیامکی 30001363000682 ارسال کنند.

وی افزود: همچنین علاقه مندان به شرکت در دوره احکام کاربردی بدون ربا برای نام نویسی در این دوره می توانند به سامانه اینترنتی مؤسسه طیبات به نشانی tayebat.nen مراجعه کنند یا از ساعت 10 تا 13 با شماره 37756752 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات