۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۱۸۸۰۲
آیت الله علما:

شهدای مدافع حرم موجی دیگر از اسلام را در دنیا به راه انداختند

آیت الله علما با اشاره به مجاهدت شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم موجی دیگر از اسلام را در دنیا به راه انداختند و چهره خبیث دشمنان را به جهانیان نشان دادند.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز بمناسبت بازگشت آزادگان به میهن و در همایش تجلیل از آزادگان که در مجموعه بعثت کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: انقلاب اسلامی پدیده ای است که در برابر دشمنان قدعلم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان اسلام درصدد تضعیف و در نهایت حذف انقلاب هستند و هدفی جز ساقط کردن نظام را ندارند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و پاسدار خوبی برای انقلاب و اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب پشت به پشت یکدیگر و با مجهز ترین سلاح های نظامی نتوانستند در برابر رزمندگان اهداف شوم خود را پیش برده و به نظام ضربه بزنند.

این مسؤول با اشاره به دفاع مثال زدنی رزمندگان اسلام گفت: بازگشت آزادگان به وطن اقتدار و ایستادگی رزمندگان اسلام را به رخ دشمنان انقلاب کشید.

آیت الله علما با بیان اینکه آزادگان در دوران اسارت به دشمنانشان درس اخلاق دادند اظهار داشت: رزمندگان اسلام با خداوند معامله کردند و درس اخلاق را به دشمنان خویش دادند.

نماینده ولی فقیه در پایان ابراز داشت: شهدای مدافع حرم موجی دیگر از اسلام را در دنیا به راه انداختند و چهره خبیث دشمنان را به جهانیان نشان دادند./۸۵۷۱

ارسال نظرات