۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۱۷۹۰۹
صالحی در جمع خبرنگاران:

پیشرفت در صنعت هسته‌ای مهم ترین اولویت بنده خواهد بود

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مهم‌ترین اولویت بنده در ۴سال آینده این است که فعالیت‌های صنعت هسته‌ای را با قوت و قدرت بیشتری پیگیری کنیم.
دیدار علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه آخرین جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در راستای اولویت‌های کاری خود در 4 سال آینده، گفت: مهم‌ترین اولویت بنده در 4 سال آینده این است که فعالیت‌های صنعت هسته‌ای را با قوت و قدرت بیشتری پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: امروز ما پیشرفت‌های زیادی در ساخت نیروگاه‌های جدید داشته‌ایم، همچنین قرارداد مربوط بیمارستان هسته‌ای نیز منعقد شده و حدود 95 درصد مسائل مالی آن پیش رفته است، چنانچه این پروژه انجام شود عظیم‌ترین پروژه در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید.

رییس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: از دیگر برنامه‎‌های ما در این چهار سال موضوعات اکتشاف، استخراج، پیشران‌ها، تحقیق و توسعه و همچنین سانتریفیوژهای نسل جدید و رادیو داروها خواهد بود.

صالحی در پایان گفت: ما در حوزه رادیو داروها در حدود 60 میلیون یورو سرمایه‌گذاری را تا به امروز داشته‌ایم، امید است تا پایان بهره‌برداری از این پروژه طی سه الی چهار سال آینده ایران به بزرگترین تولید کننده رادیو دارو در غرب آسیا تبدیل شود./816/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات