۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۱۷۶۷۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

ایران اسلامی به برکت خون شهدا قویترین کشور در خاورمیانه است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید به وصیت شهدا عمل کرد، گفت: شهدا با کمترین امکانات در مقابل مجهزترین کشور‌ها ایستادند و از کشور دفاع کردند و امروز به برکت همین شهدا ایران ما قویترین کشور در خاورمیانه است.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای شهرستان ضیاءآباد و گرامیداشت یاد وخاطره سردار خلبان شهید حسین لشگری و اسماعیل لشگری که در مسجد اعظم این شهر برگزار شد، با اشاره به مقام و جایگاه ارزشمند شهدا گفت: امروزه جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هزاران کیلومتر آن طرف مرزها انجام می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: نوکران آمریکا در حال نبرد با کشورمان هستند اما نظام جمهوری اسلامی بهتر از گذشته عزت داشته و قدرتمندتر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ تحمیلی از به روزترین و برترین تسلیحات نظامی بهره می برد و در مقابل ایران از کمترین امکانات بهره‌ای نداشت اما با توکل بر خداوند، وحدت و همدلی بر دهان یاوه‌گویان زدیم و شهدا از بارزترین و تأثیرگذارترین افراد در میدان نبرد بودند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: شهدای انقلاب و ایران اسلامی ندای سالار شهیدان را با گوش جان شنیدند و اثرگذاری شهیدان هنوز هم در جامعه مشهود است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهیدان رسم دفاع شرافت‌مندانه را به دیگر افراد جامعه و مردم کشورهای مختلف آموختند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه ابراز کرد:  زنده نگاه داشتن یاد شهدا به این معناست که شهیدان در انتخاب مسیر خود دچار ترس و اشتباه نشده و راه صحیح انتخاب کردند.

وی افزود: دفاع از ارزش های اسلامی، دینی و ولایتمداری از نمونه های بارز شهدا بود که باید الگوی ما در تمام جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد:  امروز ما با زنده نگه داشتن یاد شهدا و وارد کردن سیره عملی آنان در زندگی خود باید نظام سلطه را به عقب رانده و بیشتر از پیش در مقابل ناتوی فرهنگی به میدان آمده و عرصه را بر آنان تنگ کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید به وصیت شهدا عمل کرد، گفت: شهدا با کمترین امکانات در مقابل مجهزترین کشور‌ها ایستادند و از کشور دفاع کردند و الان به برکت همین شهدا کشور ما قویترین کشور در خاورمیانه است.

امام جمعه تاکستان در ادامه اظهار کرد: اگر ایثارگری و شهادت در کشور نبود، امروز ایران نمی‌توانست چنین مقتدرانه در برابر آمریکا و غرب بایستد.

وی اظهار کرد: بی تردید نکوداشت و بزرگداشت مقام شهدا گامی در جهت معنابخشی برای درک بهتر و بیشتر ایثار و فداکاری‌هایی است که امروز عزت، اقتدار و استقلال ایران به وسیله آن تضمین شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا هم‌اکنون شاهد ایرانی مقتدر و متحد هستیم و نیروهای مسلح کشور نیز همگام با مردم انقلابی ایران روحیه انقلابی خویش را حفظ کرده و با هر نوع تهدیدی مقابله می‌کنند./873/د102/ب1

ارسال نظرات