۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۱۶۵۰۶
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم:

​توانمند سازی از اهداف برنامه های اوقات فراغت ایثارگران است

هاشمی گفت: توانمند سازی،‌آموزش،‌ حرفه آموزی و ایجاد فرصت های شغلی از جمله اهداف اجرای طرح های اوقات فراغت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر است.
اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قم، سید جواد هاشمی در ارتباط با برگزاری برنامه های اوقات فراغت این اداره کل گفت: اجرای برنامه های اوقات فراغت برای خانواده معظم شهدا با هدف پر نمودن ساعات فراغت نوجوانان،‌ جوانان و بزرگسالان در رشته های مختلف علمی،‌ ‌فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی در مجتمع امام خمینی (ره) و حرفه آموزی برگزار شده است.  
وی ادامه داد: این دوره نیز در قالب 12کلاس در دو تایم صبح و عصر و با حضور اساتید مجرب با ارایه 23 رشته در مجتمع امام برگزار می شود.
هاشمی با اشاره به اینکه تا کنون 300نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند، اضافه کرد: حرفه آموزی خود موجب ایجاد فرصت های شغلی برای شرکت کنندگان در این برنامه ها است،‌جامعه هدف با پرداخت هزینه نیم بها می توانند از این دوره ها بهره مند شوند.
وی افزود: این برنامه ها معطوف به ایام تابستان نبوده و خانواده های شاهد و ایثارگر می توانند، در تمام طول سال از این امکانات برای تکمیل دوره ها بهره مند شوند.
گفتنی است؛ این کلاس ها در رشته های علمی،‌ آموزش کامپیوتر،‌ دوره های هنری شامل کلاس های خطاطی،‌ نقاشی، خیاطی،‌ قالیبافی، ‌سفره آرایی، ‌هنرهای دستی‌‌ و کلاسهای ورزشی در رشته های تنیس،‌ دارت،‌ کاراته و کلاسهای قرآنی در رشته های مختلف برگزار می شود./۸۷۲/
د102/ی

ارسال نظرات