۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۱۶۱۶۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

شهدا مظهر آزادگی و عدم تعلق به دنیا بودند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا مظهر آزادگی و وارستگی و عدم تعلق به دنیا بودند، گفت: خانواده های شهدا نیز برای حفظ اسلام و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب همپای شهدا ایثارگری کرده و زندگی خویش را وقف دفاع از اسلام ناب محمدی کردند.
حجت الاسلام هادی عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تجلیل از خانواده شهدای نصر 7 و شهدای مدافع حرم ظهر امروز با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، خدام حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و جمعی از مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: شهدا مایه خیر و برکت و روشنی بخش راه مردم هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا مظهر آزادگی و وارستگی و عدم تعلق به دنیا بودند و از دنیا و تعلقات و زیبایی های آن گذشتند تا به زیبایی حقیقی برسند.

وی در ادامه بیان داشت: مقتدای شهدا، امام حسین (ع) بود و قیام عاشورا را الگوی خویش قرار دادند و برای حفظ اسلام از اهدای جان خویش نیز دریغ نکردند.

حجت الاسلام عسگری خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نیز رهرو شهدای عاشورا هستند و راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را در تبعیت از ولی فقیه ادامه دادند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به چگونگی شهادت شهید اکبر نظری از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه اظهار داشت: رشادت و شجاعت شهدای مدافع حرم مثال زدنی است.

این مسؤول مطرح کرد: خانواده های شهدا نیز برای حفظ اسلام و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب همپای شهدا ایثارگری کرده و زندگی خویش را وقف دفاع از اسلام ناب محمدی کردند.

وی در در پایان عنوان داشت: نباید اجازه داد آرمانهای والای شهدا به فراموشی سپرده شود و باید در هر برهه زمانی رهرو راه شهدا بود و اجازه نداد دشمنان این مسیر نورانی را از مسیر نسل جوان و نوجوان حذف کنند./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات