۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۱۶۰۸۷
امام جمعه بابل تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مسائل فرهنگی و امور علمی با رویکرد جهادی، امور پژوهشی مورد توجه بیشتر در دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.
دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه دیدار رییس دانشگاه آزاد بابل با امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل شامگاه امروز در دیدار رییس و تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بابل با اشاره به نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای توسعه کشور، گفت: دانشگاه نقشی به سزا و مهم در ارتقای علمی و توسعه فرهنگی جامعه دارد و باید توصیه های مقام معظم رهبری را در عرصه تولید علم برای دست یابی به پیشرفت را مد نظر قرار داد.

وی افزود: زیرساخت پیشرفت و توسعه در سایه پژوهش به دست می آید و دانشگاه آزاد به عنوان یکی از رویش های انقلاب این نقش را پیشروتر از دیگر مراکز علمی کشور به نتیجه برساند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با اشاره به تغییرات انجام شده در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کشور و انتصاب رییس دانشگاه آزاد بابل، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت های بالقوه زیادی است و باید با شناسایی این ظرفیت ها آن را به توان علمی و پژوهشی مناسب در تراز نظام اسلامی رساند.

وی بر لزوم برطرف کردن نواقص و اشکالات در مدیریت دانشگاه آزاد بابل تاکید کرد و ادامه داد: یکی از گلایه های اساتید برجسته دانشگاه آزاد، عدم توجه به شانیت اساتید برجسته بود و امیدواریم که این مساله در دانشگاه آزاد اسلامی بابل برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر توجه به امور فرهنگی در سطح دانشگاه آزاد، اظهار داشت: در گذشته توجه به توسعه فیزیکی و عمرانی دانشگاه آزاد بسیار مورد توجه بود و با توجه به اتمام توسعه فیزیکی در مراکز مختلف این دانشگاه، رویکرد فرهنگی و توجه به امور فرهنگ دینی بیش از گذشته باشد.

وی افزود: کیفی سازی خدمات و ارتقای سطح علمی دانشگاه آزاد اسلامی لازمه رشد و توسعه این دانشگاه است و باید فضای داخلی میان کارکنان، اساتید و دانشجویان فضایی توام با رافت و همدلی باشد.

امام جمعه بابل توجه به امور جهادی و حمایت از تشکل های فعال در راستای ترویج مبانی انقلاب در بین دانشجویان را در دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به جهاد علمی و تزریق روحیه جهادی میان اساتید و دانشجویان موجب افزایش انگیزه آنان برای برطرف کردن مشکلات جامعه می شود.

وی ادامه داد: سابقه علمی و دینی شهرستان بابل در طول تاریخ توجه مدیریت دانشگاه ها و مراکز علمی را به حوزه فرهنگ دینی بیشتر می طلبد و امروز باید دانشجویان متدین و با تراز علمی بالا از مراکز دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شوند./1313/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات