۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۱۵۹۵۱
معاون وزیر ارشاد:

هدف برگزار کنندگان جشنواره امام رضا ترویج فرهنگ رضوی است

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اشاعه فرهنگ دینی دانست و گفت: هدف برگزار کنندگان جشنواره امام رضا ترویج فرهنگ رضوی است.
علی‌اصغر کاراندیش، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در سالن صبا صدا و سیمای خراسان رضوی رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اشاعه فرهنگ دینی دانست و هدف برگزار کنندگان جشنواره امام رضا را ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد.

وی با بیان این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تولید محتوای دینی و رضوی در بخشی از وزارتخانه کوشیده و تلاش دارد تا خروجی هایی در راستای ترویج قرآن و عترت، فرهنگ رضوی و سیره معصومین تولید کند، گفت: بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا به حمد الله تا کنون در این راستا فعالیت های موثری را انجام داده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که تاکید به فرهنگ رضوی امروزه در 6 معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 35 اداره کل ارشاد و 5 سازمان دنبال می شود، خاطر نشان کرد: امروزه این وزارتخانه در حوزه های حج و زیارت، قرآن و عترت، فرهنگ و هنر اسلامی و امثالهم مشغول به فعالیت است.

کاراندیش با اشاره به ضرورت ترجمه آثاری به صورت گسترده و به زبان های زنده روز در بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) ابراز امیدواری کرد که این خروجی اثرات خود را آنطور که باید و شاید در داخل و خارج از کشور بگذارد.

وی تولیدات محتوایی، ترجمه آثار به زبان های زنده روز دنیا و فعالیت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در طول سال فراتر از دهه کرامت را سه خواسته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزارکنندگان این مراسم عنوان کرد و اظهار کرد: برگزاری این دوره از جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) تاثیر بسزایی در سطح بین الملل داشته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمجید و قدردانی از برگزارکنندگان همایش اظهار امیدواری کرد که سال آینده این جشنواره پرشور تر و محتوایی تر در راستای ترویج فرهنگ رضوی برگزار شود./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات