۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۱۵۸۳۶
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

پذیرش بیش از ۴۰۰ طلبه نو ورود در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از پذیرش طلاب نو ورود در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: پس از برگزاری آزمون و مصاحبه ورودی ۴۰۵ نفر جذب مدارس شده است.
   خواهران طلبه

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در استان لرستان 13 مدرسه علمیه خواهران در سطح دو و سه حوزه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 10 مدرسه در سطح دو و سه مدرسه نیز در سطح سه فعالیت دارند، افزود: حوزه علمیه خواهران لرستان هم اکنون دارای یک هزار و 400 طلبه است.

مهرابی با اشاره به انجام مصاحبه ورودی داوطلبان سطح دو و برگزاری آزمون و مصاحبه داوطلبان سطح سه به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: از بین شرکت کنندگان 405 نفر جذب حوزه علمیه خواهران خواهد شد.

وی با بیان اینکه از بین پذیرفته شدگان 360 نفر در سطح دو به تحصیل می پردازند، افزود: 45 نفر نیز از داوطلبان حوزه در سطح سه و در رشته های تخصصی فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی و کلام پذیرفته خواهد شد.

مهرابی در ادامه یادآور شد: نتایج پذیرفته شدگان در مدارس علمیه خواهران لرستان شهریور ماه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری آزمون و مصاحبه ها را تلاش در جهت جذب افراد توانمند و با استعداد در حوزه عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در جهت پذیرش طلاب توانمند و نخبه شاهد رشد کیفی آموزشی در مدارس علمیه سراسر استان لرستان باشیم./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات