۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۱۵۵۵۰
در آستانه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

تجدید میثاق مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با آرمانهای امام راحل

به مناسبت سالروز بزرگداشت تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمعی از مسؤولان این نهاد مقدس و ائمه جماعات با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای بنیان گذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز بزرگداشت تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز با حضور نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمودی گلپایگانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ائمه جماعات و مردم ولایتمدار در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای بنیان گذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با هدای تاج گل و قرائت فاتجه و صلوات به مقام شامخ امام ادای احترام کردند سپس بر مزار همسر مکرمه امام راحل و فرزند گرامی ایشان حضور یافتند.

در این مراسم نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امام راحل عزت و شرافت را برای ایران و ایرانیان به ارمغان آورد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب ایران در عرصه بین المللی دارای هیچ جایگاه و منزلتی نبود اما امروز ایران از کشورهای مطرح دنیا به شمار می‌رود بنابراین احیای اسلام ناب و عزت ایران همه مرهون شجاعت و اقدامات هوشمندانه امام راحل است./813/پ۲۰۴/ب۱

 

 

ارسال نظرات