۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۵۱۴۵۰۵

عادی‌سازی قبح در سینمای ایران

صهیونیسم با ابزاری بسیار قدرتمند مانند هالیوود به خوبی در حال پیاده کردن اهداف خود در کشور‌های جهان سومی به خصوص کشورهای اسلامی است.
سینمای برهنگی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اندیشکده برهان، شاید امروز بتوان با جرات به این نکته اعتراف و اقرار نمود که مهم ترین هدف جریان صهیونیسم مورد هجمه قرار دادن کانون خانواده در کشورهایی که به لحاظ فرهنگی در موضع ضعف قرار دارند به خصوص کشور ما ایران است.

صهیونیسم با ابزاری بسیار قدرتمند و تاثیر گذار مانند هالیوود به خوبی در حال پیاده کردن اهداف خود در کشور های جهان سومی علی الخصوص کشور های اسلامی است. به طوریکه رابرت مرداک یهودی ، امپراطور رسانه ای جهان بارها اعلام کرده که برای محقق شدن اهداف صهیونیسم در ایران باید کانون خانواده و به طور خاص شخصیت مادر مورد حمله و خدشه قرار گیرد.

اما در کنار تهدیدات خارجی که همیشه کانون خانواده در کشور ما را مورد هجمه های بی وقفه قرار داده نکته نگران کننده نگاه کارگردانان و فیلم سازان کشور به مقوله ی خانواده است. چندین سال است که اغلب آثار ساخته شده در سینمای کشور نه تنها در جهت تحکیم روابط خانوادگی و زناشویی نبوده بلکه در صدد تخریب و آسیب زدن به آن نیز برآمدهاند.

نرمالیزاسیون و عادی سازی روابط دختر و پسر ، محرم و نامحرم، بد و نامشروع جلوه دادن برخی سنت های حلال الهی ، هدف قرار دادن سبک زندگی ایرانی – اسلامی و به طبع آن تبلیغ وسیع سبک زندگی آمریکایی و غربی (American life style) و اخیرا نیز تبلیغ علنی همجنس گرایی که متاسفانه در برخی از آثار سینمایی و همچنین تئاتر شاهد آن هستیم، مضمون اغلب آثار ساخته شده در سینما و تلویزیون هستند. در شماره بعد برای نشان دادن مصادیق این ادعا، به ذکر مواردی می‌پردازیم./۹۹۸/د۱۰۲/س

نویسنده: یاسین سرمیلی، پژوهشگر اندیشکده برهان.

 

ارسال نظرات