۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۱۴۳۴۷

سفر آیت الله خاتمی به استان آذربایجان‌شرقی

همزمان با دهه کرامت آیت الله خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری سفری چند روزه به استان آذربایجان شرقی دارد.
سفر آیت الله خاتمی به آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با دهه کرامت و در راستای گرامیداشت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سفری چند روزه به استان آذربایجان شرقی دارد.

امام جمعه موقت تهران عصر روز گذشته پس از استقبال رسمی مسؤولان، علما و مدیران استان در فرودگاه شهید مدنی تبریز، در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حضور یافت و پس از دیدار با امام جمعه تبریز، در مراسم شبی با شهدا در پارک شمیم پایداری به سخنرانی پرداخت. مردم تبریز در این مراسم با چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند.

بنابر این گزارش، آیت الله سیداحمد خاتمی در جریان سفر یک هفته‎‌ای خود به استان آذربایجان شرقی به شهرهای سراب، اهر، میانه و مراغه سفر و با مردم، روحانیان، فرهیختگان و فعالین فرهنگی این شهرستان ها دیدار خواهد کرد. برنامه‌های جنبی دیگری نیز در شهرستان‌ها پیش بینی شده است.

قرار است، عضو خبرگان رهبری فردا شنبه هفتم مرداد در جمع پرسنل سپاه عاشورا سخنرانی داشته و روز یکشنبه هشتم مرداد در صبحگاه ارتش شهرستان میانه حضور خواهد یافت. همچنین دوشنبه هفته آینده همایش علما و روحانیان با سخنرانی آیت الله خاتمی در جوار امامزاده سید حمزه(ع) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه‌های مختلفی در آستانه مقدس امامزادگان استان نیز پیش بینی شده که از آن جمله می توان به همایش ویژه بانوان در آستان سید حمزه(ع)، همایش خادمان حرم رضوی، تجلیل از مقام امامزادگان ابراهیم و حذیفه شهیر به دال و ذال نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد.

همچنین ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای خادمان رضوی همه در بقاع متبرکه استان برگزار شده و قرار است در تمامی روزهای دهه کرامت در هر شهرستان سه برنامه برگزار شود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات