۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۱۴۰۶۸
فرمانده قرارگاه مهندسي خاتم الانبياء:

جلوتر از ولايت حركت كردن، پايمال كردن خون شهدا است

فرمانده قرارگاه مهندسي و پدافند غير عامل خاتم الانبياء، گفت: جلوتر از ولايت حركت كردن و از ولايت فاصله گرفتن همان پايمال كردن خون شهدا است؛ بنابراين نزول رحمت الهي و پيروزي در تبعيت از ولايت و پشت سر ولايت حركت كردن است.
سردار سيد ابوالقاسم طباطبائي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سردار سيد ابوالقاسم طباطبائي چهارشنبه شب در دهمين يادواره 165 شهيد سادات كاشان و 90 شهيد محدوده پايگاه شهيد آيت الله غفاري كه در مسجد خالو واقع در خيابان آيت الله طالقاني كاشان برگزار شد، گفت دور شدن از قرآن و پيام هاي آسماني و امامان و نمايندگان آنها، منشاء تمام جناياتي است كه امروز داعش انجام مي‌دهد.

وي افزود: درحدود 167 آيه در قرآن از شيطان نام برده شده است و 167 دفعه از شيطان منفي گفته شده است و در اين 167 دفعه 15 بار به انسان گفته شده است شيطان دشمن تو است و در اين 167 دفعه 9  بار  داستان خلقت انسان را كامل بيان كرده است كه انسان را خلق كرديم و به ملائكه گفتيم به انسان سجده كنند، همه به انسان سجده كردند و تنها ابليس بود كه سجده نكرد.

 سردار طباطبائي، افزود: شيطان دشمن قسم خورده انسان است كه به كم نيز قانع نيست و بعد از وسوسه، انسان را وادار به جنايت و كشتن هم نوع  خود مي‌كند و حد توقفي هم براي وسوسه هاي شيطان وجود ندارد و تا انسان را به پست ترين درجه انسانيت تنزل ندهد دست بردار نيست.

وي، ياد آور شد: همه انسانها با وجود اينكه از وسوسه هاي شيطان اطلاع دارند اما تصورشان اين است كه شيطان توان نفوذ در آنها ندارد و اين درحالي است كه شيطان دست از سر اهل بيت(ع) نيز بر نمي دارد، بنابراين خود را مستثني دانستن از مكر شيطان و در امان ماندن از وسوسه هاي ابليس، تصوري باطل است و اگر انسان همواره با شيطان در حال مبارزه نباشد، فريب خواهد خورد و سقوط او حتمي است.

فرمانده قرارگاه مهندسي خاتم الانبياء، ادامه داد: وجود شيطان براي به كمال رسيدن انسان الزامي بوده است، اما از طرفي ديگر خداوند براي راهنمايي انسان 124 هزار پيامبر و قرآن را فرستاده تا انسان به طرف رستگاري هدايت شود.

سردار طباطبائي، اظهار داشت: چنانچه انسان در برابر هر خطاكاري، نفوذ شيطان را در انسان خطا كار متصور شود، چنين انساني را فرد بيماري تلقي خواهد كرد و رفتار با چنين فردي همان رفتار با بيمار و درمان آن بايد باشد.

به گفته وي، انساني كه در  مباحث، سياسي، اقتصادي، اخلاقي، خانوادگي و وظيفه اي كه به او واگذارشده است، اگر شيطان زده شود بايد همانند يك بيمار با او رفتار شود نه اينكه او را اعدام كرد كه اگر چنانچه اينگونه باشد بايد همه را اعدام كرد، چرا كه انسان خطاكار است و معصوم نيست.

فرمانده قرارگاه مهندسي خاتم الانبياء در ادامه با اشاره به اين فرمايش رهبرمعظم انقلاب كه داعش دشمن ما نيست، گفت: ما بايد به داعش و امثال آنها به چشم بيمار شيطان زده اي نگاه كنيم كه نياز به درمان دارد.

 به گفته وي، يكي از رموز موفقيت جنود الله و جبهه الهي همين است كه مانند آنها نيستند و جناياتي را كه آنها انجام دادند، انجام نمي‌دهد و اين تفاوتها است كه سبب رشد ما مي‌شود و براي شهادت از يكديگر سبقت مي‌گيريم و به شهادت در راه اسلام افتخار مي‌كنيم.

سردار طباطبائي، گفت: ما در اين مبارزه بايد قربت الي الله كار كنيم و هركجا كه مقداري ناخالصي  وجود داشت و من و غرور و حزب من و گروه من و جناح من شد با مشكل روبرو شديم.

 فرمانده قرارگاه مهندسي خاتم الانبياء خاطرنشان كرد: اگر اتفاقات امروز كشور، دسته بندي ها و خط كشي‌هايي كه درست كرده ايم در مسير الهي و تحت لواي ولايت و تبعيت از ولايت نباشد و وابسته به اعمال نظرهاي شخصي باشد، هيچ موفقيتي را به دنبال نخواهد داشت.

وي افزود: جلوتر از ولايت حركت كردن و از ولايت فاصله گرفتن همان پايمال كردن خون شهدا است، بنابراين نزول رحمت الهي و پيروزي در تبعيت از ولايت و پشت سر ولايت حركت كردن است.

 سردار طباطبائي، اظهار داشت: برخي اوقات خود را عقل كل مي دانيم و تصورمان اين است كه از همه بهتر مي فهميم و در همه تصميم‌گيري ها دخالت مي‌كنيم و هر تصميمي كه خلاف تصميم ما باشد جبهه گيري مي‌كنيم  و اين خلاف جنود عقل  و جنود الله است چرا كه جنود الله تبعيت محض از رهبري و ولايت را از ما مي‌خواهد.

وي افزود: امروز در حاليكه رزمندگان حزب الله از سيد حسن نصرالله و امام خامنه اي تبعيت محض دارند اما ما در ايران تحمل فرمانداري را كه باب ميل ما نيست را نداريم  و يا  اگر شهردار برخلاف نظر ما صحبت كند تحمل آن را نداريم و بايد جلو استانداري كه هم خط ما نباشد جبهه گيري كنيم كه اين تصور و تفكر برخلاف اسلام و عدم تبعيت از ولايت است.

فرمانده قرارگاه مهندسي خاتم الانبياء گفت: شهدا نيز به تبعيت از امام و رهبري به جبهه ها رفتند و براي رضايت خدا و در راه خدا در سخت ترين شرايط و بدون تجهيزات پيشرفته نظامي مبارزه كردند و به شهادت رسيدند تا به پيروزي رسيديم.

وي افزود: امروز نيز شرايط 8 سال دفاع مقدس را داريم و دشمن با وجود داشتن سلاح ها و تجهيزات فوق پيشرفته نظامي،از جمهوري اسلامي ايران هراس دارد و اگر معتقد هستند كه ايران راهكار نظامي ندارد براي اينكه است كه جنود الهي و ملائكه الله سبب وحشت آمريكا شده است و نظاميان آنها در خليج فارس بدون كوچكترين مقاومتي تسليم نيروي مقتدر سپاه مي‌شوند.  

 سردار طباطبائي، گفت: اينها كدهايي است كه اگر از آ ن استفاده نكنيم و اگر دائما شيطان قسم خورده را رصد نكنيم، نه تنها در اداره كشور بلكه در اداره خانواده و فرزندان خود نيز با مشكل روبرو خواهيم شد، بنابراين اگر از مدار ولايت و رهبري خارج شويم در همه زمينه ها، عرصه بر ما تنگ خواهد شد./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات