۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۱۳۸۱۲
مسؤول شبکه مرکزی خادمان ستاد راهیان نور خبر داد؛

پذیرش خادمان مناطق عملیاتی توسط سه قرارگاه

حاج رحیمی گفت: شبکه خادمین با ایجاد سه قرارگاه پذیرش خادم در شهر بانه، سنندج و کرمانشاه، فرآیند پذیرش، تجهیز و اعزام خادمین به یادمان ها را انجام می دهد.
راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، محمد حاج رحیمی مسؤول شبکه مرکزی خادمان ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: ثبت نام خادمان شهدا توسط سایت کوله بار انجام می شود، خادمان با طی کردن فرآیند ثبت نام و گزینش به یادمان های دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: شبکه مرکزی خادمان ستاد مرکزی راهیان نور کشور، امسال با رویکردی متفاوت ظرفیت اعزام را مختص خادمین سال اولی کرده است تا افرادی که توفیق خادمی شهدا را نداشته اند در اولویت قرار بگیرند.

حاج رحیمی گفت: شبکه خادمان با ایجاد سه قرارگاه پذیرش خادم در شهر بانه، سنندج و کرمانشاه، فرآیند پذیرش، تجهیز و اعزام خادمان به یادمان ها را انجام می دهد. این قرارگاه ها در تاریخ 21 تیرماه شروع به کار کرده اند و در حال حاضر در تمامی یادمانهای غرب و شمال غرب کشور خادمان شهدا مستقر شده اند.

وی اظهار داشت: برنامه ها و ماموریت هایی که شبکه مرکزی برای خادمان در نظر گرفته است با سه رویکرد؛ آموزش و فراگیری سبک زندگی و سیره شهدا، زائر داری و تکریم زائران و ارائه خدمات به زائران برنامه ریزی شده است.

مسؤول شبکه مرکزی خادمان ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان گفت: ان شاالله در آبان ماه سال جاری برنامه اعزام خادمان دانش آموزی به جنوب کشور را خواهیم داشت. این سهمیه مختص دانش آموزان نخبه مقطع دهم دبیرستان است که از طریق سازمان بسیج دانش آموزی به شبکه مرکزی خادمان معرفی می شوند./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات