۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۱۲۴۲۵
امام جمعه دالاهو:

شورای نگهبان سد نفوذ ناخالصی‌ها به ارکان نظام است

امام جمعه دالاهو گفت: شورای نگهبان به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام همواره در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده و از ورود ناخالصی‌ها به نظام جلوگیری می‌کند.
امام جمعه دالاهو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مسؤولان دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان دالاهو پیش از ظهر امروز با حجت‌الاسلام موسی‌الرضا نوروزی، امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام نوروزی در این دیدار اظهار داشت: شورای نگهبان به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام همواره در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده و از اصل نظام پاسداری می‌کند.

امام جمعه شهرستان دالاهو در ادامه با اشاره به بیانات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در مورد فعالیت این نهاد انقلابی، تصریح کرد: شورای نگهبان حافظ قانون اساسی و احکام اسلام است.

حجت‌الاسلام نوروزی اضافه کرد: خوشبختانه شورای نگهبان به‌خوبی از قانون اساسی پاسداری می‌کند و این مهم خشم دشمنان انقلاب را برانگیخته است.

وی تأکید کرد: شورای نگهبان در خط مقدم هجمه‌های دشمنان از اصل انقلاب پاسداری می‌کند و تاکنون در برابر فشارهای دشمنان کوتاه نیامده است.

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: شورای نگهبان از ورود ناخالصی‌ها به ارکان نظام جلوگیری می‌کند و حامی و پشتیبان اصل انقلاب است.

امام جمعه شهرستان دالاهو اظهار کرد: در نظام هر ارگان و مجموعه‌ای که رفتار و عملکردش بیشتر بر اساس موازین دین و انقلاب باشد، بیشترین هجمه دشمنان علیه آن نهاد خواهد بود.

حجت‌الاسلام نوروزی در پایان گفت: نگاه شورای نگهبان همواره به دین و ولایت فقیه و پاسداری از این دو بوده و در این زمینه هم جدیت و ایستادگی لازم را دارد./۸۵۷۱/پ203/ب1

ارسال نظرات