۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۱۲۲۶۲

تجربه ای شیرین در برنامه «زیباتر از دیروز»

غرفه ای با عنوان یک تجربه شیرین در مجموع برنامه «زیباتر از دیروز» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در محله نارمک تهران در حال برگزاری است.
حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با کمک جمعی از دوستان طلبه مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(ع) تهران و با همکاری حوزه مقاومت بسیج ۱۸۳ شهید چمران و ۱۸۴ مائده، غرفه ای با عنوان یک تجربه شیرین در مجموع برنامه «زیباتر از دیروز» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در میدان نبوت محله نارمک تهران در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، برنامه این همایش به شرح زیر است:  

حضور کارشناس و مجری برنامه ی از لاک جیغ تا خدا، غرفه مشاوره خانواده و مشاوره ی حقوقی (با حضور اساتید مدرسه علمیه کریمه اهل بیت (ع) تهران)، غرفه ی زیارت مجازی(با دوربین واقعیت مجازی)، غرفه ی پرنیان رحمت(دعوت و ارتباط گیری با بانوان کم حجاب و بد حجاب همراه با اهدای یادبود کتاب و پیکسل)، غرفه ی کودکان آفتاب، غرفه ی یک تجربه ی شیرین(تجربه داشتن یک پوشش کامل و عکس یادبود)، غرفه ی حریم ریحانه(فروش محصولات عفاف حجاب).

گفتنی است، دراین برنامه بانوان کم حجاب و بدحجاب با دعوت خوش دوستان به این غرفه راهنمایی می شوند و با انتخاب یک پوشش مناسب روبروی لنز دوربین این غرفه قرار می گیرند.

این عکس به عنوان یک تجربه شیرین برای این بانوان ارسال می شود.

بانوانی که تمایل دارند، با همان پوشش مناسب و هدایایی نظیر پیکسل " من حجاب را دوست دارم" و گیره روسری و غیره بدرقه می شوند.

شایان ذکر است، این برنامه به عنوان شروعی برای سری برنامه های تابستانی در این محله است که از ساعت ۱۸ الی ۲۲شب در  ضلع شمالی میدان هفت حوض (نبوت) نارمک در حال برگزاری است./841/پ۲۰۳/س

ارسال نظرات