۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۱۱۹۳۳
سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در کاشان:

همه بايد در جهت اهداف و آرمان هاي شهدا حركت كنيم

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در کاشان گفت: ما هرچه داريم به بركت خون شهدا است و امروز ما بايد در جهت تحقق اهداف و آرمانهاي شهدا حركت كنيم.
حجت الاسلام خليل غزلاوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام خليل غزلاوي بعد از ظهر امروز در مراسم تجديد ميثاق با شهدا به مناسبت سالروز تأسيس شوراي نگهبان در گلزار شهداي دارالسلام كاشان، گفت: تمام پيروزي هاي 8 سال دفاع مقدس و نبرد با تروريست هاي عراق و سوريه با كمك نيروهاي مردمي، همه به بركت خود شهدا است.  

وي با اشاره به اينكه سقوط موصل و چند شهر ديگر از سوی داعش اتفاقي نبود، يادآور شد: دستهايي پشت پرده بود تا كشورهاي سوريه و عراق به تصرف داعش درآمده و سپس جمهوري اسلامي ايران را هدف قرار دهند، اما حضور متشاران ايراني در عراق و سوريه سبب شد تا روند نبرد به سود ارتش و نيروهاي مردمي سوريه و عراق شود.  

حجت الاسلام غزلاوي در ادامه نيروهاي ائتلاف به فرماندهي آمريكا را در زمان حمله داعش فاقد توان عملياتي بود و طي مدت چهار روز به راحتي سقوط كرد، گفت: نيروهاي ائتلاف آمريكا در واقع حامي و پشتيبان داعش هستند اما به ظاهر در حال نبرد با آنها است.  

وي از آزادي موصل به عنوان پيروزي بزرگ براي عراق و سوريه و جمهوري اسلامي و شكست سنگيني براي داعش و آل سعود و آمريكا نام برد و افزود: اهميت آزادي موصل از اين جهت مهم است كه يك ميليون نفر ساكنين موصل در موصل زندگي مي‌كردند كه بايد آزاد سازي موصل به گونه اي انجام مي شد كه حتي به يك غير نظامي نيز صدمه اي وارد نشود.

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در شهرستان کاشان يادآور شد: آزادي موصل با وجود بيش از يك ميليون سكنه، نشان دهنده مهارت هاي جنگي بسيار بالايي است كه ارتش عراق و نيروهاي مردمي حشد الشعبي از خود نشان دادند.

وي اظهار داشت: براساس نظريه كارشناسان نظامي جهان، فتح شهر موصل از سوی ارتش عراق و نيروهاي مردمي اين كشور، به عنوان يک فتح الفتوح محسوب مي‌شود و از اهميت نظامي بالايي برخوردار است كه در آينده ابعاد مهم اين فتح الفتوح بيشتر مشخص خواهد شد.

به گفته وي، پيروزي در موصل و آزادي موصل زمينه ساز آزاد سازي ديرالزور و رقه در سوريه خواهد شد و طومار داعش براي هميشه به كلي درهم پيچيده خواهد شد. 

حجت الاسلام غزلاوي در ادامه يادآور شد: در اين پيروزي حرکتي شکست مي خورد که در حمايت محور عبري عربي غربي بود و در واقع اين شکست تمام برنامه هاي آنها بود./202/1307/ب1

ارسال نظرات