۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۱۱۸۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

توسعه فرهنگی لازمه رشد و پیشرفت کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان پیشرفت کشور در زمینه های مختلف را نیازمند توسعه فرهنگی دانست و گفت: نباید از این مهم غافل شد که فرهنگ زیرساخت و اساس هر فعالیتی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فرهنگ را اساس رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برای تحول آفرینی در عرصه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید در زمینه فرهنگ اقدامات جدی و مؤثری صورت گیرد، افزود: تا زمانی که از نظر فرهنگی کشور رشد نکند، توسعه و پیشرفت در عرصه های اقتصادی و سیاسی صورت نخواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان رشد فرهنگی را نیازمند مدیریت صحیح دانست و گفت: در این راستا باید در عرصه های فرهنگی مدیران کارآمد و توانمند وارد کار شوند.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی، اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی نیز باید روز به روز گسترده تر و منسجم تر شوند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه تعامل، وحدت و همدلی رمز موفقیت در عرصه فرهنگی است، اظهار داشت: مدیران نهادهای فرهنگی در این زمینه باید عزم جدی داشته باشند.

وی اخلاص عمل را شرط موفقیت نهادهای فرهنگی خواند و گفت: با تکیه بر اخلاص عمل و مدیریت جهادی باید برنامه های فرهنگی پرمحتوا در پیش گرفت به گونه ای که اجرای این برنامه ها خنثی کننده توطئه های فرهنگی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان انجام وظیفه در حوزه فرهنگی را رسالتی خطیر خواند و گفت: فعالیت در این پست ها امانتی است از سوی خدا که در جهت خدمت به مردم و کسب رضای خدا باید مسؤولیت پذیر باشیم./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات