۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۱۱۲۳۸
مدیر حوزه های علمیه استان ایلام:

تعامل نهادهای حوزوی در راستای اجرای برنامه های دینی بسیار مؤثر است

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام گفت: تعامل و همفکری نهادهای حوزوی در راستای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی کار بسیار مؤثر و امیدوار کننده ای است.
مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی نهادها و سازمان های حوزوی استان ایلام با اشاره به این که این شورا قبل از ابلاغیه این عنوان، با عناوین دیگری در استان با محوریت حوزه برگزار شده است، اظهار داشت: تعامل و همفکری نهادها حوزوی در راستای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی کار بسیار موثر و امیدوار کننده ای است.

وی افزود: ورود قوی و بدون نقص روحانیت به برنامه های تبلیغی و مؤثر استان با محوریت تقویت باورهای دینی در بین جوانان، نتیجه تعامل خوب نهادها و سازمان های حوزوی خواهد بود؛ کار در عرصه تبلیغ باید با حساسیت خاصی انجام شود، همدلی و تعامل رمز موفقیت است و با وجود شرایط خاص استان، اگر نهادها و سازمان های حوزوی با هم همدل و همراه باشند، کمبودها نمی‌تواند مانع تأثیرگذاری برنامه های تبلیغی و فرهنگی شود.

رییس شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان ایلام با بیان این که اولویت اول و دغدغه حوزه انقلابی باید اجرای کامل و بدون کم و کاست فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای باشد، ابراز داشت: ما باید بحث آتش به اختیار انقلابی و کار فرهنگی تمیز را برای جوانان تبیین کنیم و خود نیز در این باره پیش قدم باشیم.

حجت الاسلام مرادبیگی در پایان گفت: مجموعه نهادهای حوزوی استان، پرتلاش و با روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر هستند، ولی برای پیشبرد اهداف مشترک و تأثیرگزاری بیشتر در سطح جامعه، باید برنامه ها با هماهنگی و قوت بیشتری اجرا شود.

بر پایه این گزارش، در این جلسه همچنین مدیران نهادهای حوزوی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، شورای تبلیغات استان، حوزه علمیه خواهران، بسیج طلاب و روحانیون و همچنین مرکز خدمات حوزه استان، به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند./۸۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات