۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۱۰۹۶۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ولایتمداری افتخار نیروهای مسلح کشور است

حیدری با تأکید بر این‌که ولایتمداری افتخار نیروهای مسلح کشور است، گفت: حرکت در مسیر ولایت نباید مورد غفلت قرار گیرد، چرا که کوچکترین غفلت بزرگترین سود برای دشمنان است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پادگان 03 شهید برخورداری عجب شیر با بیان این‌که رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور در تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه است، اظهار داشت: ولایتمداری افتخار نیروهای مسلح کشور است.

وی با بیان این‌که تبعیت از مطالبات رهبری نظام موجب تسهیل و تسریع در اعتلای روزافزون نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همگان باید به اهمیت ولایتمداری آگاه باشند و بدانند که بسترهای بزرگ ایجاد شده به واسطه تبعیت از ولایت فقیه بوده است و رمز تداوم انقلاب اسلامی نیز در اطاعت از رهنمودهای ایشان است.

حیدری با بیان این‌که ولایت فقیه در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) به عنوان نائب ائمه اطهار(ع) شناخته می شود، تصریح کرد: اگر در تمامی امور نکته نظرات و رهنمودهای معظم‌له مورد عنایت قرار گیرد، هیچ یک از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن عملیاتی و یا موفق نخواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر این‌که طرح ها و برنامه های انجام شده در نیروی زمینی ارتش همچون دیگر نیروهای مسلح کشورمان بر اساس مطالبات و دغدغه های رهبر انقلاب تعریف شده است، گفت: حرکت در مسیر ولایت نباید مورد غفلت قرار گیرد، چراکه کوچکترین غفلت بزرگترین سود برای دشمنان است.

وی با اشاره به این‌که فرهنگ ولایت‌مداری ضامن حرکت پویا براساس عدالت و شایسته‌ سالاری است، تصریح کرد: اعتقاد داریم در اجرای درست و عدالت ‌محور تمامی برنامه‌ های کلان باید تأکیدات، راهنمایی‌ها و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حیدری با تأکید بر این‌که برای اجرای طرح های جدید از رهبر معظم انقلاب کسب تکلیف خواهیم کرد، گفت: ارتقای توان رزمی، دفاعی و بازدارندگی کشور با تکیه بر رهنمودهای رهبری مهم ترین وظیفه ارتش است، که در این راستا نیروهای مسلح برای دفاع از کیان نظام اسلامی آمادگی کامل داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بر ایجاد فرهنگ و زمینه لازم برای توسعه و رشد متوازن در همه عرصه ها تأکید کرد و با بیان این‌که انتصابات‌ در ارتش بر مبنای شایسته ‌سالاری است، گفت: از سوی دیگر ولایتمداری به عنوان رکن اصلی اعتقادی در میان نیروهای مسلح شناخته می شود، چراکه ضامن تقویت روحیه خدمت‌گزاری است.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات چند ساله سرهنگ قدیر تیموری راد، سرهنگ علی مهدوی به عنوان فرمانده جدید پادگان 03 شهید برخورداری عجب شیر معرفی شد./935/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات